سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت:حاضرم با افتخار پرسپوليس را به آقاي پروين تحويل دهم و نه به عنوان يک معلم که به عنوان يک شاگرد علاقه‌مند پيگيري موفقيت‌هاي تيم محبوبم خواهم بود.
سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت:حاضرم با افتخار پرسپوليس را به آقاي پروين تحويل دهم و نه به عنوان يک معلم که به عنوان يک شاگرد علاقه‌مند پيگيري موفقيت‌هاي تيم محبوبم خواهم بود.
حبيب کاشاني که در اردبيل به سر مي برد، درباره گفته هاي علي پروين در باره او در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، تاکيد کرد: «نگاه من نسبت به ورود به باشگاه پرسپوليس نگاه يک سرباز و انجام تکليف بوده است. از من خواسته شد که اين مسئوليت را بپذيرم و تا زماني که در اين باشگاه باشم براي به دست آوردن رضايت خاطر هواداران ميليوني آن از هيچ کوششي دريغ نمي‌کنم.»  وي درباره اظهارنظر علي پروين مبني بر اينکه «کار اصلي سرپرست باشگاه پرسپوليس معلمي است. اينها ورزشي نيستند، اگر معلم هستيد برويد سر کار خودتان در مدرسه و کلاس درس نه اينکه پشت ميز مديريت پرسپوليس بنشينيد»، گفت: «برغم همه علاقه‌اي که به هواداران پرسپوليس و اين تيم دارم حاضرم با افتخار پرسپوليس را به آقاي پروين و بيش از 300 پيشکسوت بزرگ پرسپوليس که هر کدام سلامتي و زندگي خود را براي جايگاه کنوني پرسپوليس هزينه کرده اند، تحويل دهم و خودم نه به عنوان يک معلم که بزرگترين افتخار من است، که به عنوان يک شاگرد علاقه‌مند، پيگير موفقيت‌هاي تيم محبوبم خواهم بود.»  حبيب کاشاني در پاسخ به درخواست پروين براي صدور رايگان رضايتنامه محمد پروين، خاطرنشان کرد: «آنچه آقاي پروين درباره صدور رضايتنامه محمد به عنوان يک بازيکن حرفه‌اي که قرارداد حرفه‌اي با رقم حرفه‌اي دارد مي خواهد، در حيطه اختيارات من نيست. به اين معنا که من نمي‌توانم از کيسه هواداران و بيت‌المال اين پول را ببخشم. اگر کسي اين اختيار را دارد که رضايتنامه محمد پروين را به شکلي که آقاي پروين انتظار دارند، صادر کند، بنده حرفي ندارم.»  کاشاني افزود: «محمد پروين در ليست فروش ما نبوده و ما به اين بازيکن احتياج داشتيم با اين حال او خواهان جدايي از پرسپوليس شده است و طبيعي است بازيکني که خواهان جدايي از يک تيم است بايد رضايتنامه خود را طبق قواعد حرفه‌اي دريافت کند.»  سرپرست باشگاه پرسپوليس، ادامه داد: «علي پروين در جايگاه علي پروين براي من بسيار قابل احترام است. با اين حال محمد پروين در جايگاه يک بازيکن، تفاوتي با عادل کلاه‌کج، آرفي، ضياءالدين نيک نفس و ديگراني که پدري چون علي پروين ندارند، فرقي ندارد و شيوه صدور رضايتنامه براي همه اين بازيکنان روالي حرفه‌اي و قانوني دارد.»  کاشاني، گفت: «آيا اگر باشگاه سايپا براي صدور رضايتنامه کريم انصاري‌فرد 500 ميليون مطالبه مي‌کند خلافي مرتکب شده؟ آيا وقتي درباره اشجاري و ديگر بازيکنان در ليگ برتر چنين روندي طي مي‌شود، کار عجيب و نادرستي صورت پذيرفته است؟»  سرپرست باشگاه پرسپوليس، تصريح کرد: «آقاي پروين به عنوان برادر بزرگتر صحبتي را مطرح کرده‌اند و مشکلي نيست. اما آنهايي که تصور مي‌کنند مي‌توانند با اختلاف افکني در خانواده بزرگ پرسپوليس مانع از روند به رشد اين تيم شوند و به خيال خام خود پرسپوليس را به زمين بزنند، اشتباه مي‌کنند.»  حبيب کاشاني تاکيد کرد: «پس از هجمه‌هايي که از مدت‌ها قبل عليه باشگاه پرسپوليس آغاز شده بود تا مانع قهرماني و موفقيت اين تيم شوند قابل پيش‌بيني بود که با شروع فصل جديد که پرسپوليس از ابتدا مثل ساعت برنامه‌هاي خود را پيش‌ مي‌برد، به انحاي مختلف، هجمه‌هايي ديگر از راه برسد. با اين وجود ترديدي نيست که اين برنامه‌ها عليه پرسپوليس راه به جايي نخواهد برد و تفرقه‌افکني در خانواده بزرگ پرسپوليس، قطعا بي‌نتيجه خواهد بود.»   



گردآوری گروه خبر سیمرغ
http://www.seemorgh.com/news
منبع:football3.ir