هيئت رئيسه ليگ دسته اول استفاده از دروازه‌بان خارجي در رقابتهاي فصل آينده اين دسته را ممنوع و براي جذب بازيکنان خارجي نيز محدوديت هايي ايجاد کرد. اين تصميم در حالي اتخاذ شد که استفاده از دروازه بان خارجي در ليگ برتر دو فصل قبل ممنوع شده بود.
هيئت رئیسه لیگ دسته اول استفاده از دروازه‌بان خارجی در رقابتهای فصل آینده این دسته را ممنوع و برای جذب بازیکنان خارجی نیز محدودیت هایی ایجاد کرد. این تصمیم در حالی اتخاذ شد که استفاده از دروازه بان خارجی در لیگ برتر دو فصل قبل ممنوع شده بود.

در نشست امروز چهارشنبه هیئت رئیسه لیگ آزادگان که به ریاست غلامرضا بهروان و با حضور اعضای هیئت رئیسه شامل؛ کلانی، غفاری، محمودزاده، زینلی، صادقی، جابری، علیپور، عبدی، کحالی، معینی و طباطبائیان برگزار شد ، دستورالعمل استفاده ازحداکثر 3 بازیکن خارجی از سوی تیم های لیگ دسته اول مورد تصویب قرار گرفت.   همچنین در این نشست موضوع استفاده از دروازه بان خارجی در لیگ دسته اول مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت اعضا برای حمایت از دروازه بانان داخلی و افزایش سطح کیفی و فنی دروازه بانان داخلی، استفاده از دروازه بان خارجی در رقابتهای لیگ دسته اول را ممنوع کرد.   در این نشست همچنین بر برگزاری همزمان دیدارهای هفته بیست و ششم و پایانی رقابتهای لیگ دسته اول بطورهمزمان تاکید شد.        حضور دروازه بانان خارجی از دو فصل پیش در رقابتهای فوتبال لیگ برتر نیز ممنوع شده بود و تیم های حاضر در این رده از دروازه بانان داخلی استفاده می کردند که همین امر باعث بالا رفتن قیمت دروازه بانان حتی بیشتر از مبلغ 777 میلیون تومان برای یک فصل شده بود!   



گردآوری:گروه خبر سیمرغ
http://seemorghc.com/news
منبع:football3.ir