تیم فوتبال سپاهان در شرایطی تمریناتش را آغاز کرده است که همچنان ابراهیم توره و...
تیم فوتبال سپاهان در شرایطی تمریناتش را آغاز کرده است که همچنان ابراهیم توره و فابیو جانواریو غایبین بزرگ این تیم هستند.تمرینات تیم فوتبال سپاهان دو هفته ای می شود که آغاز شده و بازیکنان این تیم زیر نظر کریم قنبری و سایر دستیاران امیر قلعه نویی که در آمریکا به  سر می برد خود را آماده حضور در لیگ دهم حرفه ای می کنند.

* میوراد یانیوش مهاجم جدید و صرب تیم فوتبال سپاهان که دو سه روزی می شود با سپاهان تمرین می کند، توجهات را در تمرینات متوجه خود ساخته است. او به نظر فوتبالیست قابلی می آید که به گفته یکی از بازیکنان سپاهان می تواند یکی از بازیکنان خوب خارجی تاریخ لیگ برتر شود.

* شاهین خیری که گویا با خریدهای پرشمار سپاهان در این فصل جایی در ترکیب اصلی سپاهانی ها نداشت، رضایت نامه اش را از باشگاه دریافت کرده و احتمالاً راهی پیکان خواهد شد.

* سپاهانی ها یک هافبک دفاعی از تیم شهرداری بندرعباس خریداری کرده اند که احتمالاً ذخیره احمد جمشیدیان در این پست خواهد بود، جمشیدیانی که با توجه به خریدهای این فصل سپاهان در پست هافبک دفاعی برای سپاهان بازی خواهد کرد.

* سید مهدی رحمتی دیروز به اصفهان آمده و قرار است از بعد از تعطیلات آخر هفته تمریناتش را با سپاهان آغاز کند.* گفته می شود کاظمیان از هفته آینده تمریناتشان را با سپاهان پی خواهد گرفت و ابراهیم توره، فابیو جانواریو و امیر قلعه نویی در ترکیه به تیم سپاهان اضافه خواهند شد.

* کاروان سپاهان هفتم تیر ماه برای برگزاری تمرینات بدنسازی راهی ترکیه خواهد شد.





 

 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
http://seemorghc.com/news
منبع:goal.com