فرهاد مجیدی در فصل نقل وانتقالات لیگ دهم دو مشتری پروپاقرص دارد.
  
در حالی که استقلالی‌ها منتظر بازگشت مجیدی از سوئیس برای تمدید قراردادش هستند، مسئولان استیل آذین در اندیشه عقد قرارداد با این بازیکن قبل از رسیدن به ایران هستند
فرهاد مجیدی که برای پیگیری شکایتش از باشگاه النصر امارات به سوئیس(مقر فیفا) سفر کرده است، در فصل نقل وانتقالات لیگ دهم دو مشتری پروپاقرص دارد. یکی استقلال که سالها در این تیم بازی کرده است و یکی هم استیل آذین که این فصل چند بازیکن سرشناس و تاثیرگذار استقلال را جذب کرده است.
در حالی که برخی مسئولان استیل آذین خبر جذب فرهاد مجیدی را تکذیب کرده اند و علی فتح الله زاده هم تاکید کرده مجیدی روز دوشنبه با او پای میز مذاکره خواهد نشست، یک منبع آگاه خبر داد این بازیکن روز دوشنبه در دبی با استیل آذین قرارداد امضا خواهد کرد.
در این مورد گفته می شود مسئولان باشگاه استیل آذین فردی را مامور عقد قرارداد با مجیدی کرده اند و قرار است وی صبح روز دوشنبه در امارات قرارداد با مجیدی را نهایی کند.
باید دید در این فاصله مسئولان باشگاه استقلال و در راس آن علی فتح الله زاده می توانند کاپیتان سالهای اخیر آبی ها را از رفتن به استیل آذین منصرف کنند یا او هم به جمع حسین کاظمی، سیاوش اکبرپور و ستاره های دیگر این تیم سرخپوش ملحق خواهد شد؟
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:esteghlaltehranfc.com