آخرین اخبار پرسپولیس را در اینجا بخوانید...
 
مهاجم پیشین بایرن مونیخ در راه پرسپولیس
 
مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند مهاجم پیشین تیم فوتبال بایرن مونیخ را در صورت تایید علی دایی به خدمت بگیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، " کروم بیبیشکوف" مهاجم 29 ساله بلغارستانی مورد توجه علی دایی قرار گرفته و قرار است در اردوی دورتموند به جمع سرخ پوشان ملحق شود. این مهاجم سابقه بازی در تیم بایرن مونیخ و تیم ملی بلغارستان را دارد.

با وجود اعلام این خبر از سوی رسانه باشگاه پرسپولیس، هنوز مسئولان این باشگاه در مورد حضور این بازیکن اظهار نظری نکرده اند.

تشکیل کمیته انضباطی چند بازیکن
دبیر کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در مورد تشکیل کمیته انضباطی این باشگاه برای رسیدگی به چند مورد انضباطی  گفت:" در این جلسه آقای میثاق معمارزاده به خاطر مصاحبه علیه مسوولین باشگاه پرسپولیس در اواخر فصل گذشته به 3 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد."

عباس علیپور افزود: "همچنین تیاگو به دلیل 5 روز غیبت در تمرینات، معادل 5 روز حقوق روزانه اش جریمه نقدی شد."

 وی تصریح کرد:" موضوع غیبت های محمد پروین در تمرینات و اردوی آماده سازی اردبیل از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که کمیته انضباطی باشگاه به ایشان یک هفته مهلت داد تا دلایل خود را به صورت کتبی یا حضوری به این کمیته اعلام کند تا بر اساس توضیحات ایشان دراین باره تصمیم گیری شود. در صورتی که این گزارش به دست ما نرسد رای ایشان به صورت غیابی و بر اساس گزارش موجود، صادر خواهد شد."

 ویزای تیم رسانه ای باشگاه پرسپولیس برای سفر به آلمان صادر نشد

در حالی که کاروان تیم فوتبال پرسپولیس، صبح چهارشنبه برای شرکت در اردوی دورتموند عازم آلمان می شود، برای خبرنگار، عکاس و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ویزای این کشور صادر نشده است.

 این در حالی است که با این رویکرد سفارت آلمان، تنها راه اطلاع رسانی از سوی باشگاه پرسپولیس و کسب اخبار از سوی رسانه‌های کشورمان درباره اردوی پرسپولیس در دورتموند مسدود شده و با مشکل مواجه می شود. کاروان تیم فوتبال پرسپولیس، صبح چهارشنبه برای شرکت در اردوی 10 روزه دورتموند عازم آلمان می شود.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com