كاملا واضح است كه سرمربی پرسپولیس اعتقادی به او ندارد و حتی در آخرین صحبتش در مورد او گفته...


از روزی كه موضع علی دایی نسبت به محسن خلیلی روشن شد و بعد از آن هم این بازیكن جلسه‌ای را با حبیب كاشانی كه تمایل به بازگشتش دارد برگزار كرد تا امروز كه دو سه هفته‌ای از آن می‌گذرد نسبت به صحبت‌های دایی هیچ اظهارنظری نكرده است.

 كاملا واضح است كه سرمربی پرسپولیس اعتقادی به او ندارد و حتی در آخرین صحبتش در مورد او گفته: «اگر به نیمكت‌نشینی اعتراض ندارد، می‌تواند بماند.» این حرف یك معنی بیشتر ندارد و آن اینكه در تفكرات دایی جایی برای خلیلی پیدا نمی‌شود.

 در این شرایط بسیار بعید است كه خلیلی حاضر به ماندن شود چرا كه خوب می‌داند اگر دایی به او اعتقاد داشت تا الان در تمرین‌ها حاضر می‌شد. از طرفی او اگر تا امروز هم سكوت كرده به خاطر حبیب كاشانی بوده كه می‌خواهد هر طور شده فقط محسن را نگه دارد.

 او دوست ندارد جملاتی را به كار ببرد كه آرامش تیمش را به هم بزند و شاید برای دایی بهتر باشد كه یك بار برای همیشه و خیلی شفاف موضعش را در مورد خلیلی بگوید. اینكه یك روز می‌گوید در اختیار باشگاه است و فردایش بگوید در چند بازی آخر خوب نبوده و به جوانتر‌ها فكر می‌كنیم و امروز هم بگوید اگر تحمل نیمكت‌نشینی را دارد می‌تواند بماند، خیلی خوب نیست. دایی حق دارد براساس تفكراتش بازیكن بگیرد پس می‌تواند خیلی راحت در مورد خواستن و نخواستن بازیكنی اظهار نظر كند.
گذشته از شرط دایی برای بازی دادن به آماده ها و 100 درصد نبودن حضور هیچ بازیکنی در ترکیب اصلی شهریار ، پیشنهاد 500 میلیونی خلیلی همیشه مصدوم هم مزید بر علت شده تا تمدید قرارداد مهاجم نوک سرخپوشان بیش از هر بازیکن دیگری به تاخیر بیفتد. اگر دایی موضع خود را نرم تر کرده و خلیلی هم چپ پیشنهاد خود را خالی تر کند می توان پس از بازگشت پرسپولیسی ها از اردوی المان به اضافه شدن وی امیدوار بود.

 

 گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:navad.net