اسطوره ای که در این چند وقت اخیر انتقاد های زیادی را از فوتبال ایران،استقلال و تیم ملی کرده است بار دیگر لب به انتقاد باز کرده.
  
به عقیده حجازی فدراسیون بی جهت این همه پول برای سفر ملی پوشان به اتریش خرج کرده و آنها می توانستند با کاهش هزینه ها زودتر به مقصد برسند.

«سه، چهار روز آخر اردویمان ناصرخان در اتریش خواهد بود و هماهنگ می‌کنیم یک روزش مهمان ما باشد.»این را اصغر حاجیلو سرپرست تیم ملی و دستیار اسبق ناصر حجازی در استقلال می گوید.تیم ملی شنبه شب تهران را به مقصد اتریش ترک کرد تا اردویی را که از مدت ها پیش افشین قطبی تدارک آن را دیده بود برپا شود.همه فوتبالدوستان به خوبی می‌دانند که حجازی در دو سال اخیر ده‌ها بار مسیر ایران - اتریش را به دلیل حضورش در تیم دی‌استرادا پیموده و به خوبی از زیروبم کار آگاهی دارد.به همین دلیل هم است که حاجیلو برنامه ای را ترتیب داده تا ناصر خان چند روز آخر از این اردو را در کنار ملی پوشان باشد.

اما اسطوره ای که در این چند وقت اخیر انتقاد های زیادی را از فوتبال ایران،استقلال و تیم ملی کرده است با شنیدن چگونه پریدن ملی پوشان به اتریش یک بار دیگر لب به انتقاد باز می کند و عملکرد فدراسیون را زیر سوال می برد. حجازی وقتی متوجه می شود که پرواز ملی پوشان ساعت 3 بامداد از تهران به فرانکفورت بوده، سپس 3 ساعت توقف در فرودگاه فرانکفورت داشته اند تا از آنجا به گراتس پرواز کنندو البته 90 دقیقه هم تایم این پرواز بوده و از گراتس هم با اتوبوس مسافت یک ساعته تا کمپ «موسل‌گرو» را طی کرده اندواکنش جالبی نشان می دهدو می گوید«اینجا هم دست از این کارهایشان بر نداشته‌اند؟

او که این حرف ها را به خبرنگار اعزامی خبر ورزشی  به اتریش می زند برای انتقادی که می کند دلیل می آورد و می گوید«شرکت لوفت‌هانزا به ازای خرید هر 4 بلیت، یک بلیت رایگان می‌دهد. این شرکت هفته‌ای 6 روز پرواز مستقیم تهران - وین دارد که ساعت 4 صبح از تهران حرکت و چهار ساعت بعد در پایتخت اتریش به زمین می‌نشیند! بلیت این پرواز هم که من همیشه از همان استفاده می‌کنم، به پول ما نفری 600 هزار تومان است، در حالی که بلیت پرواز فرانکفورت یک میلیون و دویست هزار تومان است»!

حجازی ادامه داد: «از وین با اتوبوس دو ساعته به موسل‌گرو می‌رسید. یعنی کل زمان سفر زمینی و هوایی 6 تا 7 ساعت می‌شد و هزینه هم حدود یک‌سوم

شاید بتوان گفت انتقادی منطقی که نه تنها حجازی،بلکه بازیکنان و سرمربی تیم ملی هم به آن واکنش نشان دادند.

البته قطبی انتقادش را طور دیگری بیان می کند.او توپ را به زمین فدراسیون می اندازد و در مورد اتفاقی که افتاده می گوید«من بیشتر خسته شدم ولی دست من نبود به من گفتند این تنها مسیر ممکن است

هرچه هست حرف های حجازی تامل برانگیز است.تیم‌‌ملی با هزینه 3 برابر، عوض کردن 2 پرواز، معطلی سه ساعته در فرودگاه فرانکفورت، بیدار خوابی 30 ساعته بازیکنان و فرسودگی جسمی و روحی و... در حالی پس از سفر 10 ساعته به کمپ «موسل‌گرو» رسید که می‌توانست با یک پرواز، یک‌سوم قیمت و ظرف 6 ساعت برسد!بدون شک این انتقادی است که نمی توان جوابی به آن داد،البته باید دید که مسئولان فدراسیون نسبت به آن چه واکنشی دارند و جواب انتقاد حجازی را چطور می دهند.

 

 گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:khabaronline.ir