اين بازيكن «م.س» نام دارد كه تيمش تا مرحله پلي‌آف ليگ يك بالا آمده بود و به دليل استفاده از داروي نيروزاي غيرمجاز و مثبت شدن تست دوپينگش با محروميت‌هايي روبه‌رو خواهد شد...
 
 
 در آستانه شروع فصل جدید فوتبال ایران روز گذشته خبری منتشر شد كه می‌تواند حسابی جنجال‌ساز شود.

این بازیكن «م.س» نام دارد كه تیمش تا مرحله پلی‌آف لیگ یك بالا آمده بود و به دلیل استفاده از داروی نیروزای غیرمجاز و مثبت شدن تست دوپینگش با محرومیت‌هایی روبه‌رو خواهد شد. این بازیكن دوپینگی مدعی شده قبل از هر بازی دستیار سرمربی قرص‌هایی به بازیكنان می‌داده و از آنها می‌خواسته این قرص‌ها را به دستور سرمربی بخورند. جالب اینجاست كه مربی این بازیكن جزو مربیان منشوری است و با این ادعا بدون شك دردسر جدیدی برای این مربی به وجود می‌آید.

«م.س» خبر دوپینگی بودنش را به شدت تكذیب كرده و مدعی شده بحث دوپینگ او شایعه است. «م.س» عنوان كرده اگر دوپینگی بودنش مشخص شود، حرف‌های زیادی را مطرح می‌كند.
عزیزمحمدی: در مورد منشوری‌ها صحبتی ندارم!
رییس سازمان لیگ برتر و ستاد منشور حاضر به گفت‌وگو در خصوص منشوری‌ها نیست و حتی وقتی از قول مدیرعاملان باشگاه‌ها هم با او صحبت می‌كنیم می‌گوید حاضر نیست یك كلام در این مورد حرف بزند و خیلی مودبانه گوشی را قطع می‌‌كند! البته در همین چند دقیقه خیلی كوتاه وقتی در خصوص استعلام مجوز كار نادر دست‌نشان می‌پرسیم و مدعی می‌شویم كه با مدیران باشگاه مربوطه صحبت كرده می‌گوید هنوز پاسخی در خصوص استعلام‌های نادر دست‌نشان به دست ما نرسیده كه آن را به دست مسوولان باشگاه نفت برسانیم و این موضوع را به آنها هم توضیح داده‌ایم.

مطمئن باشید هر وقت جواب استعلام برسد به آنها خبر می‌دهیم. عزیزمحمدی در خصوص سوال دوم ما كه در خصوص صادر نشدن كارت بازی فراز كمالوند است كه به رغم این جریان كه در هیات فوتبال تبریز قراردادش را به ثبت رسانده است می‌گوید حاضر به جواب دادن نیست. وقتی اصرار ما در این خصوص كه سرپرست موقت باشگاه تراكتور این موضوع را تایید كرده است باز هم حاضر نیست جواب بدهد. و می‌گوید در خصوص مسایل دیگر با من صحبت كنید و بعد خیلی مودبانه گوشی را قطع می‌كند!
به خاطر بیماری مادرم از تبریز رفتم

فرهاد كاظمی: مسوولان نگران آبروی من نباشند
فرهاد كاظمی، سرمربی فصل پیش گسترش فولاد تبریز این تیم را ترك كرد: «به دلیل بیماری مادرم و گرفتاری‌های شخصی نتوانستم در گسترش بمانم و در این مورد با آقای زنوزی مالك باشگاه صحبت كردم.» اما وضعیت كاظمی برای فصل آینده چطور خواهد بود آیا او هنوز هم منشوری است:‌«به فدراسیون می‌روم تا پیگیر كارهایم باشم و حقم را بگیرم نمی‌دانم منظور مسوولان سازمان لیگ از اینكه گفته‌اند مربیان منشوری برای گرفتن مجوز باید از نهادهای ذی‌ربط استعلام بگیرند چیست. از سازمان لیگ می‌خواهم اسم نهاد ذی‌ربط را بیاورد. برای صدمین بار اعلام می‌كنم اگر مشكلی دارم در برنامه زنده تلویزیون و مطبوعات اعلام كنند و نگران آبروی من نباشند.»
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:shafaf.ir