تیم ملی فوتبال کشورمان که برای برپایی اردوی آماده سازی راهی اتریش شده است، چهارشنبه شب در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ستاره سرخ بلگراد به نتیجه تساوی رضایت داد.
 

به گزارش خبرنگار مهر، ملی پوشان فوتبال ایران چهارشنبه شب نخستین دیدار دوستانه خود در اردوی اتریش را مقابل تیم باشگاهی ستاره سرخ بلگراد برگزار کردند. این بازی که از ساعت 21 در شهر ماریبو اسلوونی آغاز شده بود در پایان به نتیجه تساوی یک بریک انجامید تا در کارنامه ملی افشین قطبی یک نتیجه تساوی با تیم‌های باشگاهی نیز ثبت شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان در مصاف با حریف باشگاهی خود با ترکیب مهدی رحمتی، هادی عقیلی، سیدجلال حسینی، خسرو حیدری،‌ پژمان نوری، علی کریمی، فرزاد آشوبی، احسان حاجی صفی، کریم انصاری‌فر، میلاد زنیدپور و مهرزاد معدنچی گام به زمین گذاشت که در این بین غیبت بازیکنان ملی پوش دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در ترکیب اصلی جالب توجه بود.

شاگردان افشین قطبی که برای رویارویی با ستاره سرخ مسافتی طولانی را طی کرده بودند، شروع خوبی در این بازی نداشتند و حتی در دقیقه 41 گل اول را دریافت کردند. چهار دقیقه پس از گلزنی تیم ستاره سرخ توسط "میلوتیچ"، تیم ایران از روی نقطه پنالتی با گلزنی علی کریمی به نتیجه تساوی رسید و دو تیم با تساوی یک بریک به رختکن رفتند.

در نیمه دوم قطبی از بازیکنانی چون غلامرضا رضایی، ایمان مبعلی و میلاد میداودی در ترکیب تیم ملی استفاده کرد اما تلاش او و شاگردانش راه به جایی نبرد و ملی پوشان در نهایت مقابل تیم ستاره سرخ بلگراد به نتیجه تساوی یک بریک رضایت دادند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار تدارکاتی خود روز شنبه 26 تیرماه در زمین کمپ لئونارد به مصاف تیم واشاش مجارستان می رود.
 
ملی پوشان کشورمان در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی خود روز چهارشنبه 30 تیر در ورزشگاه اختصاصی تیم لاتزیو به مصاف این باشگاه مطرح ایتالیایی خواهد رفت.
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com