این هشت پا به نام پل در یک آکواریوم در شهر اوبرهاوزن در غرب آلمان نگهداری می‌شود که با پیش بینی‌های صحیح درباره نتایج جام جهانی 2010 هزاران طرفدار فوتبال را شیفته خود کرد.
   
تاجران اسپانیایی و مالکان رستوران‌های این کشور پیشنهاد 30 هزار یورویی برای خرید هشت پای (اختاپوس) پیش‌بینی کننده نتیجه مسابقات جام جهانی 2010 و قهرمانی اسپانیا در این جام را ارائه کرده اند.

این اختاپوس که به یک ستاره رسانه‌ای تبدیل شده، اکنون باسوال هایی مواجه است که مردم از طریق ایمیل، نامه و یا حتی تلفن خواستار پاسخگویی این هشت پا به آنها شده اند.

زنی از این اختاپوس پرسیده که آیا شوهرش به دنبال طلاق وی و ازدواج با زن دیگری است، فرد دیگری نیز درباره آینده دولت ائتلافی حاکم آلمان و دانش آموزی نیز درباره نمره ریاضیات خود سوالاتی را مطرح کرده است.

این در حالی است که گروهی از تاجران اسپانیایی حدود 30 هزار یورو برای خرید این اختاپوس برای قراردادن آن در جشن لوگو رستوران‌های این کشور را ارائه کرده‌اند.طبق برخی خبرها حتی در اسپانیا بحث هایی برای ساخت مجسمه این اختاپوس و نصب آن در یکی از شهرها در جریان است.

رادیو اسپانیا نیز از مردم این کشور خواسته است تا به افتخار پل در پایان هفته جاری در رستوران‌ها اختاپوس بخورند.این درحالی است که این اختاپوس تهدید به مرگ هم شده و دشمنان آن در اینترنت اعلام کرده اند که می‌دانند محل نگهداری آن کجاست و حسابش را خواهند رسید.

این خطر وجود دارد که علاوه بر طرفداران شکست خورده تیم ملی آلمان، دوستداران تیم ملی هلند نیز که از باخت این تیم عصبانی هستند، به این آکواریوم حمله کرده و این اختاپوس را بکشند.

 

 
 گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:jamejamonline.ir