مهاجم سابق تیم‌های فوتبال استقلال تهران و الامارات به تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیوست.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی آقای گل سه دوره رقابت‌های لیگ برتر ایران که پیش از این با مسئولان سپاهان به توافق داخلی دست یافته بود، رسما و با قراردادی یکساله به این تیم اصفهانی پیوست.

وی در مورد حضورش در تیم فوتبال سپاهان گفت: بعد از مذاکرات و انجام توافقات داخلی امروز رسما به تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیوستم تا در این تیم پرافتخار ایرانی فوتبالم را ادامه دهم.

عنایتی افزود: انگیزه های بسیار بالایی دارم تا بار دیگر خود را به عنوان یک بازیکن تاثیر گذار در لیگ ایران نشان دهم و برخی از خاطرات ناخوشایند پارسال را به فراموشی بسپارم. امیدوارم آن قدر بتوانم تاثیر گذار باشم تا هواداران متعصب سپاهانی خاطره ای خوش از حضورم در تیم محبوبشان داشته باشند.

این مهاجم سپاهان با اشاره به شخصیت سپاهان در ایران گفت: قهرمانی مجدد در لیگ ایران حداقل انتظار از فولاد مبارکه سپاهان است که این انتظار حکایت از شخصیت بزرگ این تیم می کند. هواداران اصفهانی امسال در کنار قهرمانی مجدد ایران از سپاهان می خواهند تا در لیگ قهرمانان نیز طلوع موفق و دوباره ای را در رسیدن به مراحل نهایی داشته باشد . با بازیکنان شایسته ای که در این تیم هستند و با مدیریت با تدبیر و کادر فنی با درایتی که سپاهان در اختیار دارد می تواند تا آرزوی ایرانی ها در فتح لیگ قهرمانان را محقق کند.

وی در پایان گفت: از امیر قلعه نوعی و مدیران سپاهان بابت اعتماد و اطمینانشان به من تشکر می کنم و با همه تلاش و پشتکار بهترین پاسخ را به این اعتماد می دهم.

 

 گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir