تيم فوتبال رئال مادريد در دومين قسمت از داربی‌های ال‌كلاسيكو، با يك گل بارسلونا را از پيش رو برداشت و به مقام قهرمانی كوپا دل ری دست پيدا كرد.

 

ایسنا:بهترین مربی جهان در سال 2010، در پایان این دیدار در نشست خبری گفت: پس از سوت بازی به رختكن رفتم و با خانواده‌ام صحبت كردم تا هم استراحت كنم هم بازیكنان از این قهرمانی لذت ببرند و تا می توانند خوشحالی كنند.

 

مورینیو ادامه داد: بازی با بارسلونا بسیار نزدیك و پایاپای بود.در نیمه‌ی اول ما بهتر بازی كردیم و در نیمه‌ی دوم بارسلونا بهتر كار كرد. در این بازی كه اهمیت زیادی داشت بازیكنان اشتباه‌های بسیار اندكی داشتند. همه با تمركز بالا به زمین رفته بودند و می دانستند دقیقا باید چه كاری انجام بدهند. در وقت‌های اضافی فاصله‌ی بین خطوط را كم كردیم. فكر می كنم بارسلونا از لحاظ روانی كمی ضعیف شده بود. شرایط بازی در وقت‌های اضافی به گونه‌ای بود كه هر تیمی كه به گل می رسید می توانست برنده‌ی بازی باشد. كاسیاس با واكنش‌های خوبی كه داشت چند بار مانع از فروپاشی دروازه شد.

 

سرمربی 48 ساله پرتغالی درباره‌ی اولین قهرمانی كهكشانی‌ها پس از سه سال عنوان كرد: گرفتن جام و رسیدن به عنوان قهرمانی همیشه شیرین و لذت بخش است. یادم می آید كسی [یوهان كرایف] به من گفته بود كه من مربی جام هستم نه مربی فوتبال. من از این عنوان ناراحت نشدم و بدم نیامد، بلكه از آن لذت بردم چرا كه كار من همین است. به بازیكنان و هواداران‌مان افتخار می كنم و از این كه توانستم چهارمین جام حذفی را به دست بیاورم خوشحالم.

 

مورینیو درباره‌ی دو دیدار آینده‌ی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا هم گفت: این بازی و پیروزی هیچ ارتباطی به دو بازی لیگ قهرمانان اروپا ندارد. باید ببینیم در مجموع دو بازی بین این دو تیم بزرگ چه اتفاقی رخ می دهد.

 

سرمربی كهكشانی‌ها در پایان گفت: كار من در رئال مادرید گرفتن جام و رسیدن به قهرمانی است. در حال حاضر خیلی خوشحالم و احساس راحتی می كنم. امشب تیم قدرتمندی را شكست دادیم و این كه این نتیجه مقابل تیمی مانند بارسلونا رقم خورد ارزش كار ما را بیشتر می كند.

 

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir