برادر و مديربرنامه های ستاره برزيلی اعلام كرد كه اگر با ميلان به توافق نرسيم، حضور در ليگ آمريكا مي تواند يكی از گزينه ها باشد
      

سایت گل- روبرتو دی آسیس، برادر و مدیر برنامه های رونالدینیو، اعلام كرد كه دیوید بكام از ستاره برزیلی خواسته تا به لس آنجلس گلكسی بپیوندد اما باشگاه میلان نیز به پیشنهادی جدید و بهتر به رونی ارائه داده است.


رونالدینیو تا ژوئن 2011 با میلان قرارداد دارد اما هنوز حاضر به پذیرش قرارداد جدید روسونرها نشده است و از سویی دیگر، میلانی ها نیز نمی خواهند این ستاره برزیلی را به راحتی از دست بدهند.

دی آسیس ادعا كرده كه به زودی با باشگاه میلان برای بستن قراردادی جدید پای میز مذاكره خواهند نشست اما اگر این مذاكرات ثمری نداشته باشد، آنها پیشنهادات تیم های دیگر را بررسی خواهند كرد.

دی آسیس در مصاحبه با سایت كالچو نیوز24 گفت:" پیشنهاد جدید میلانی ها تا سال 2013 است و ما گفتیم كه در این مورد در ماه دسامبر صحبت خواهیم كرد.

چیزی برای ما تغییر نكرده است. اگر تصمیم میلانی ها تغییر نكند، ما دیگر باشگاه ها مذاكره نخواهیم كرد. ما روابط خوبی با باشگاه میلان داریم و برادرم می خواهد اینجا بماند.

رونی در ام ال اس؟ ما با افراد زیادی در آمریكا ملاقات كردیم و حتی بكام اصرار زیادی دارد كه رونالدینیو به آمریكا برود. اگر با میلان به توافق نرسیم، حضور در لیگ آمریكا می تواند یكی از گزینه ها باشد."
 
گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:goal.com