سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بحث حضور جاسوس در این تیم اظهار داشت...


علی دایی در مورد شکست عصر یکشنبه تیمش برابر پیکان در دیداری تدارکاتی ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این بازی هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند و در همین دیدارها می توان نقاط ضعف و قوت تیم را مشخص کرد.

وی با بیان اینکه در فصل نقل و انتقالات فصل جاری مدیران پرسپولیس توانسته اند بازیکنان خوب و مدنظر سرمربی تیم را جذب کنند، افزود: در بازی با پیکان هم نفرات قدیم و هم نفرات جدید خوب کار کردند و قطعا تا روز بازی با تراکتورسازی همه نفرات تیم به آمادگی مطلوب می‌رسند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بحث حضور جاسوس در این تیم اظهار داشت: در پرسپولیس نه جاسوس داریم و هر چیز دیگری که اعلام می‌کنند. متاسفانه بعضی از رسانه‌ها چنین مسائلی را بیان می‌کنند اما بدون توجه به این اتفاقات کارمان را در نهایت آرامش پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه وجود چنین مسائلی را در پرسپولیس قبول ندارد، تاکید کرد: در پرسپولیس همه چیز سر جایش قرار دارد. در این مدت هم بازیکنان در اردوهای داخلی و خارجی خیلی خوب کار کردند. اگر اختلافی هم وجود داشته باشد، درون خانواده حل شده و ادامه دار نخواهد بود.

دایی در پایان گفت: قطعا تا آغاز مسابقات لیگ بازیکنان از نظر بدنی به شرایط مطلوب خواهند رسید تا برابر تراکتورسازی با تمام توان و برای پیروزی به میدان رفته و در نهایت لیگ را با قدرت آغاز می‌کنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در هفته نخست رقابت‌های دهمین لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 19:40 دقیقه روز پنجم مردادماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:parsfootball.com