مدافع تیم ملی ایتالیا آینده جان تری در تیم ملی انگلیس را تاریك دانست.


 جان تری كه به دنبال رسوایی اخلاقی در فوریه بازوبند كاپیتانی تیم ملی انگلیس را از دست داد، در آفریقای جنوبی هم با مصاحبه تند و تیز درباره فابیو كاپلو و توانایی های فنی او، دیگر امید چندانی برای دعوت مجدد به تیم ملی نخواهد داشت.

كاپلو پس از پایان جام جهانی اعلام كرد برای یورو 2012 تغییرات فراوانی را در تركیب تیمش به وجود خواهد آورد. فابیو كاناوارو كه در یونتوس و رئال مادرید زیرنظر او كاركرده معتقد است یكی از این تغییرات حذف نام جان تری از لیست تیم ملی خواهد بود.

كاناوارو در گفت و گو با روزنامه دیلی استار ساندی عنوان كرد: هیچ بازیكنی نمی تواند در مقابل كاپلو بایستد. او به هیچ وجه دیگر به بازیكنی اجازه نخواهد داد تا جو تیم را در یورو 2012 برهم بریزد.

كاناوارو درباره ابقای كاپلو در تیم ملی انگلیس گفت: به نظر من این تصمیم كاملا منطقی و عاقلانه بود. كاپلو اكنون زمان كافی دارد تا تیمش را آن گونه كه دوست دارد بسازد. به نظر من آن ها یكی از مدعیان اصلی قهرمانی در یورو 2012 هستند.

كاناوارو در ادامه افزود: زمانی كه كاپلو به رئال مادرید آمد من، فان نیستلروی و چند بازیكن دیگر را به تیم اضافه كرد و در همان ابتدا نتوانست به موفقیت چشمگیری دست پیدا كند. زیرا كاپلو همیشه به فرصت نیاز دارد تا تیم تحت هدایت او، آن گونه كه می خواهد شكل بگیرد.

بهترین بازیكن جهان در سال 2006 گفت: اگر در یورو 2012 بیش از 5 بازیكن از 11 بازیكنی كه مقابل آلمان به میدان رفتند در زمین حاضر شوند تعجب خواهم كرد. نمی خواهم از كاپلو دفاع كنم اما به نظر من تنها جایگاه اشلی كول و وین رونی در یورو 2012 تضمین شده است. به این ترتیب كاپلو فرصت كافی خواهد داشت تا تیم موردنظرش را بسازد. مطمئنم این تیم با انگلیس 2010 قابل مقایسه نخواهد بود.

فابیو كاپلو پیش از این جان تری را در فهرست جنجالی خودش بهترین مدافع انگلیس اعلام كرده بود. این سیستم به "فهرست رده‌بندی بازیكنان كاپلو" شهرت داشت.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:parsfootball.com