ميلان قصد دارد گزينه‌های رونالدينيو را بررسي کند.

 
 رونالدینیو روز به روز به درهای خروجی میلان نزدیک می‌شود. او اخیرا به ایتالیا سفر کرده تا درباره آینده‌اش مذاکره کند.

رونالدینیو یا به لس‌آنجلس گلکسی خواهد رفت و یا به فلامنگو. او به همراه روبرتو دی‌آسیس، برادر و مدیر برنامه‌هایش با مقامات روسونری دیدار خواهد کرد و تلاشش را برای جدایی از رختکن میلان آغاز خواهد کرد.

پیشنهادهای گلکسی و فلامنگو رونی را متقاعد به ترک میلان ساخته. او به آینده‌ای می‌اندیشد، که دور از شبه جزیره رقم خواهد خورد.

آمریکایی‌ها 10 میلیون یورو در سال به او پیشنهاد داده‌اند و برزیلی‌ها 6 میلیون یورو در سال. او در صورت حضور در فلامنگو فرصت خواهد داشت در خانه مهارت‌های خود را به رخ همگان بکشد تا بختی برای حضور در جام جهانی 2014 داشته باشد.

با این حال مذاکرات همچنان ادامه دارد چون هیچ باشگاهی حاضر نیست به میلان پول بدهد. میلان برای فروش رونالدینیو،10 میلیون یورو می خواهد و این در حالی است که او تا سال 2011 قرارداد دارد.

آدریانو گالیانی ادعا کرده بود که رونالدینیو نخواهد رفت،‌اما اگر آنها بخواهند رونی را نگه دارند باید 8 میلیون یورو در فصل پیش رو به او دستمزد بپردازند و البته در سال 2011 هم رونی می تواند بعنوان بازیکن آزاد رختکن روسونری را ترک کند،‌به ویژه که احتمالا خبری از مذاکره بر سر قرارداد جدید با میلان نخواهد بود.

شرکتی که مسئول نگه‌داری ویلای نزدیک میلان او بود قراردادش را لغو کرده است و این نشان می‌دهد او آماده ترک ایتالیا است.

گردآوری : گروه خبر سی مرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:goal.com