منصور پورحيدری فاکتور زمان را عامل پيشرفت استقلال دانست.
 

  مدیر فنی استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: مشکل هماهنگی در حال حاضر بزرگترین دغدغه ماست. با گذشت زمان شرایط تیم بهتر می‌شود. امیدوارم هواداران صبر و حوصله به خرج دهند و مثل همیشه از استقلال حمایت کنند. معتقدم در طی نیم فصل اول استقلال بازی به بازی هماهنگی‌اش بیشتر خواهد شد و امیدوارم در نیم فصل دوم استقلال شکل واقعی خود را به دست آورد و بتواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. زمان به استقلال کمک خواهد کرد و با گذشت زمان تیم آماده‌تر خواهد شد.

پورحیدری افزود: بازیکنان خارجی تیم آرام‌آرام به شرایط مطلوب نزدیک می‌شوند. فیلیپ آلوز با شرایط فوتبال ایران آشناست و حضور او در فصل قبل در ملوان و لیگ برتر بسیار برای ما مفید خواهد بود. آندرسون دوسانتوز با مشکل اضافه‌ وزن روبرو است و تمرین های اختصاصی را انجام می‌دهد و توانسته بسیار خوب وزن کم کند و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. در اردوی سرعین کادرفنی از او در کارهای گروهی هم استفاده کرد و به نظر من با توجه به قابلیت‌هایی که دارد، می‌تواند در خط حمله به استقلال کمک کند.


 به نوشته پایگاه اینترنتی باشگاه استقلال پورحیدری آندره لوئیز را بازیکن بسیار توانمندی دانست و ادامه داد: او علاوه بر جناح راست قابلیت بازی در جناح چپ را هم دارد و می‌تواند بسیاری از مشکلات استقلال را حل کند. البته او 10 روز از شرایط تمرین دور بوده و علاوه بر آن باید با شرایط آب و هوایی و زمانی تهران خود را وفق دهد.


 مدیر فنی استقلال ادامه داد: در بازی اول جام ولایت عملکرد خوبی داشتیم هرچند بازی مساوی تمام شد اما امیدوارم در بازی دوم با تیم نفت تهران شرایط بهتری داشته باشیم. از تیم نفت هیچ شناختی نداریم اما سرمربی جدید این تیم یعنی حسین فرکی کاملا شناخته شده است و نیازی نیست که درباره سوابق ایشان بیشتر صحبت کرد. در بازی دوم ممکن است از دوسانتوز و یا لوئیز هم استفاده شود که البته بستگی به نظر کادرفنی دارد.


 پورحیدری خاطرنشان کرد: علی‌رغم صحبت‌هایی که مبنی بر عدم حضور تیم استقلال در دیدار فینال جام ولایت در صورت صعود این تیم مطرح می‌شود معتقدم به هر حال باید در آن مسابقه حضور پیدا کنیم هرچند به لحاظ زمانی دچار مشکلاتی می‌شویم. بازی فینال روز اول مردادماه است و باید روز سوم مرداد عازم تبریز شویم تا در روز چهارم همین ماه با شهرداری تبریز بازی کنیم. هر تیم لیگ برتری که به فینال جام ولایت صعود کند، به لحاظ زمانی دچار مشکل می‌شود. قبلا هم گفتم نفس برگزاری چنین جامی بسیار خوب است اما زمان بندی و برنامه‌ریزی آن اشکالات عدیده‌ای دارد. در هر صورت با عدم حضور در ادامه مسابقات موافق نیستم و باید این جام را تا آخر ادامه دهیم. درباره بازی آخر هم باید با کادرفنی به شکلی برنامه‌ریزی کنیم تا هم در آن دیدار حضور داشته باشیم و هم بتوانیم با تمام نیرو در برابر شهرداری تبریز حاضر شویم.


پورحیدری در انتها افزود: قبلا هم به عنوان مدیرفنی استقلال حضور داشتم و با این سمت غریبه نیستم. اما باید این مهم در فوتبال ما جا بیفتد که مثلث مدیرعامل، مدیرفنی و کادرفنی در تمام دنیا امور باشگاه را انجام می‌دهند و این مساله‌ای است که در فوتبال ایران چندان به آن پرداخته نمی‌شود. در مورد سرپرستی تیم هنوز هم معتقدم آقای نظری جویباری بهتر می‌توانند به تیم کمک کنند چرا که تجربه این کار را کاملا دارند. در هر صورت امیدوارم در هر جایگاهی که در استقلال حضور داشته باشم، بتوانم آنچه را که از من ساخته است را به نحو احسن انجام دهم.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:football3.ir