هافبک تيم منچستريونايتد اميدوار است بتواند بار ديگر به همراه شياطين سرخ در فصل آتي ليگ برتر جزيره جام قهرماني را بالاي سر ببرد.
 
 

  منچستريونايتد در حالی که فصل پيش رقابت بسيار تنگاتنگی با چلسی داشت، در نهايت با يک امتياز اختلاف جام قهرمانی را به آبي‌های لندنی واگذار کرد و نتوانست رکورد چهار قهرمانی پياپی را از خود بر جای بگذارد.

 پل اسکولزعنوان کرد: بايد ببينيم اوضاع چگونه پيش می رود. اولين هدف ما اين است که قهرمانی را از چلسی پس بگيريم و ناکامی فصل گذشته را جبران کنيم. فصل گذشته عالی نبوديم. ضمن اين که آسيب ديدگي‌های زياد بازيکنان هم ضربه بزرگی به تيم وارد کرد.

 ملی پوش سابق انگليس درباره رقبای منچستر در فصل آتی گفت: در ليگ برتر انگليس هميشه رقابت سختی وجود داشته است. علاوه بر تيم های مدعی شناخته شده، تاتنهام و منچسترسيتی هم با سرمايه گذاري‌های زياد به قدرت‌های فوتبال انگليس تبديل شده اند.

 اسکولز با اشاره به هزينه‌های زياد تاتنهام گفت: اين تيم بسيار ثروتمند است و به خوبی برای خريد بازيکنان هزينه می کند. آنها پس از سال ها به ليگ قهرمانان راه يافته اند و نمی خواهند اين فرصت را از دست بدهند، زيرا می دانند به دست آوردن سهميه در بين اين همه تيم مدعی تا چه اندازه کار دشواری است.

 هافبک شياطين سرخ درباره منچسترسيتی هم گفت: آنها سال گذشته هم بازيکنان بسيار خوبی داشتند و تا آستانه کسب سهميه ليگ قهرمانان هم پيش رفتند، اما در نهايت موفق به انجام اين مهم نشدند. با اين وجود من مطمئنم در فصل آينده با قدرت بيشتری رقابت ها را آغازخواهند کرد.

گردآوری : گروه خبر سی مرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:football3.ir