لوئيس فابيانوی برزيلیبا رد شايعه جدايی‌اش از سويا اعلام کرد میخواهد با امضاي قراردادیجديد فصل آينده هم در لاليگا توپ بزند.
 
 پس از جام جهاني زمزمه هايي مبني بر جدايي فابيانو از سويا و پيوستنش به تاتنهام به گوش مي رسيد. حتي گفته مي شد اين مهاجم برزيلي با هري ردنپ سرمربي تاتنهام هم گفت‌وگو کرده و به توافق اوليه رسيده است.

 فابيانو درباره وضعيتش در فصل آينده گفت: باشگاه هاي زيادي خواهان به خدمت گرفتن من بودند، اما تاکنون با هيچ تيمي مذاکره اي نکرده ام زيرا از وضعيتم در سويا کاملا راضي هستم و از بازي در لاليگا لذت مي برم.

 مهاجم ملي پوش برزيل در ادامه افزود: سخناني از طرف من در برخي رسانه ها منتشر شده بود که به هيچ وجه صحت نداشت. من هرگز نگفتم که مي خواهم به ميلان يا منچستر بروم. البته اين تيم‌ها بسيار صاحب نام و شناخته شده هستند، اما سويا هم چيزي از قدرت هاي فوتبال اروپا کم ندارد.

 در حالي که قرارداد فابيانو با سويا تا تابستان سال ديگر اعتبار دارد، سران باشگاه تلاش مي کنند از هم اکنون او را پاي ميز قرارداد بنشانند تا خيالشان از بابت حضور اين ستاره برزيلي در فصل هاي آينده راحت شود.

 فابيانو درباره قرارداد جديدش با سويا گفت: مدير برنامه هايم در حال مذاکره با سران باشگاه است. البته هيچ فشاري روي هيچ يک از دو طرف نيست. زيرا زمان بسيار زيادي تا پايان قرارداد من باقي مانده است.
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:football3.ir