سنگربان تيم ملی اسپانيا از کارلس پويول درخواست کرد در تصميم بازنشستگی‌اش از بازی های ملی تجديد نظر کند.
 
کارلس پویول جام جهانی موفقیت‌آمیزی را به همراه ماتادورها پشت سر گذاشت. با این حال او پس از پایان این رقابت‌ها اعلام کرد، دیگر قصد ندارد، پیراهن تیم ملی اسپانیا را به تن کند.
 ایکر کاسیاس، کاپیتان ماتادورها که یکی از ارکان موفقیت اسپانیا در جام جهانی بود، درباره‌ی خداحافظی پویول گفت: با او درباره‌ی آینده‌اش صحبت کرده‌ام. او تفکرات خودش را دارد. کارلس به من گفت، منتهای آرزوی او در عرصه ملی بالا بردن جام جهانی بوده و حالا که به این هدف رسیده است، می‌خواهد در اوج خداحافظی کند. اما من فکر می‌کنم اکنون همه خسته هستیم و نباید در این مورد تصمیم بگیریم.

 کاسیاس در گفتگو با روزنامه AS گفت: رقابت‌های یورو 2012 در پیش است و تیم ما به بازیکنی مانند پویول نیاز دارد. به نظرم او می‌تواند حداقل تا پایان این رقابت‌ها اسپانیا را همراهی کند.

 کاسیاس درباره‌ی حضور بازیکنان بارسلونا و رئال مادرید در ترکیب تیم ملی اسپانیا گفت: حضور بازیکنان از این دو باشگاه، به هیچ وجه رقابت بین این دو غول فوتبال اسپانیا را کم نخواهد کرد. پس از پایان جام جهانی ما به باشگاه‌ها بازگشته‌ایم و بار دیگر رقیب هم هستیم. اگرچه نباید فراموش کنیم که زمانی در کنار یکدیگر بازی کرده‌ایم.
 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:fotbal3.ir