نيکبخت اما می‌خواهد روزهای خوبش را در فوتبال تکرار کند. هرچند که خيليی ها نسبت به اين موضوع ديد مثبتيی ندارند و معتقدند که نيکبخت ديگر نمی ‌تواند مثل گذشته فوتبال بازيی کند.
 
 
  او که حالا پیراهن صبا را برتن کرده است درخصوص وضعیت خودش در این تیم و مسائل مختلف دیگر به سئوالات خبرگزاری فوتبال ایران پاسخ می‌دهد:

 

شرایط صبا را چطور می‌بینی؟

خدا را شکر همه چیز خوب است و بعد از اردویی که در اردبیل پشت سر گذاشتیم تا حدود زیادی آماده شدیم. ما در انتظار شروع بازی‌ها هستیم و انگیزه زیادی داریم.

 

کارکردن با محمود یاوری چطور است؟

خیلی خوب است. شاید هرکس قبل از اینکه با یاوری از نزدیک برخوردی داشته باشد در مورد او این طور فکر کند که این مربی بد اخلاق یا آدم سردی است ولی اصلا اینطور نیست.

 

ولی یاوری به نظم وانضباط اهمیت زیادی می‌دهد.

بله ولی من آدم بی‌نظمی نیستم و حتی در سال‌های گذشته هم در فوتبالم بی‌نظمی نکردم. متاسفانه بعضی‌ها خیلی از مسائل را با هم قاطی کردند و خیلی حرف‌ها در موردم زدند.

 

در یکی دوسال اخیر بارها گفته ای که به دور از حاشیه می‌خواهی فقط به فوتبال فکر کنی و دوباره به اوج برگردی ولی این اتفاق هنوز نیفتاده است. چرا؟

من فصل گذشته به خاطر نارفیق‌ها که پشتم را خالی کردند ضربه خوردم و عقب ماندم. البته آقای هدایتی پشت من بود ولی خیلی‌ها پشت من را خالی کردند و با من پدر کشتگی داشتند. من همان فوتبالیست سابقم و باید خیلی چیزها را ثابت کنم.

 

اتفاقا سن تو هم هنوز زیاد نیست.

من سی سال دارم و به کوری چشم دشمنانم می‌توانم تا شش سال دیگر فوتبال بازی کنم. الان حتی نسبت به سال‌های گذشته باتجربه‌تر شدم.

 

فکر می‌کنی امثال همه چیز را عوض کنی؟

هدفم همین است. باید خیلی چیزها را ثابت کنم.

 

صبا می‌تواند مدعی باشد؟

هدف ما قرار گرفتن در رده‌های بالایی است ولی قهرمانی سخت است.

 

چه تیمی مدعی اول قهرمانی است.

سپاهان.

 

صحبت‌های حجت‌الاسلام علیپور را شنیده‌ای؟

خیر.

 

او گفته که چند سال پیش زمانی که بحث منشور اخلاقی به وجود آمد و به چهره بازیکنانی مثل تو و علی انصاریان ایراد گرفته شد مسائلی وجود داشت. علیپور گفته که آن زمان شرکت‌های آمریکایی به آرایشگر ایرانی پول دادند تا موهای تو و انصاریان را با مدلی که آنها می‌گویند درست کند. این موضوع صحت دارد؟

یعنی مدل موهای ما آمریکایی بود؟!

 

بله. منظور علیپور این بوده است.

من اصلا دوست ندارم راجع به این موضوع حرف بزنم و خواهشا سئوال نکنید چون اصلا علاقه ندارم به گذشته فکر کنم درضمن مدل موهای من ایرانی است نه آمریکایی.

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:navad.net