یکی از‌ همین روزها یكی از مدیران فدراسیون فوتبال از میز مدیریت خود در این فدراسیون خداحافظی خواهد كرد. این شاید جنجالی‌ترین اتفاقی باشد كه حتی آغاز لیگ برتر را تحت تاثیر قرار می دهد.
 
 
تهران امروز :ماجرا به پرونده‌ای بازمی‌گردد كه از سوی «نهادی خاص» در اختیار سازمان ‌لیگ قرار گرفته است كه موضوعش، دخالت‌آشكار فردی خاص در صعود یكی از تیم‌های تازه صعود كرده به لیگ‌برتر است. پرونده آنقدر واضح و دلایلش آنقدر كافی است كه یكی از مسئولان پرنفوذ فدراسیون فوتبال می‌گوید:«کار این مدیر دیگر تمام است.»
 
درباره این فرد حرف و حدیث‌های بسیاری وجود دارد و برخی او را نزدیك به نهادی خاص می‌دانند اما به نظر می‌رسد این‌بار دیگر عزم بر كنارگذاشتن این مدیر پرنفوذ از فدراسیون قرار گرفته است. یکی از مدیران فدراسیون به نكته جالبی‌اشاره می‌كند:«شاید بخندید اما ما مدیر باشگاه را ساعت 1:30 بامداد به جلسه‌ای بردیم تا در این مورد توضیح دهد.» نام تیم مورد نظر نفت تهران است. همان تیمی كه رسول فلاح، مدیرعامل باشگاه برق شیراز معتقد است مدیر متهم فدراسیون فوتبال با یک برنامه‌ریزی‌ حساب شده كاری كرد كه سه تیم با هم تبانی كنند تا برق به لیگ برتر نرسد و به جای آن نفت لیگ‌برتری شود.
 
مدیرعامل نفت در روزها‌ی اخیر مورد بازجویی تمام رسانه‌ها قرار گرفته اما هنوز اطلاعات خاصی در این خصوص منتشر نکرده است. نفت همان تیمی است كه چند روز قبل مجبور به قطع همكاری با نادر دست‌نشان، سرمربی ظاهرا منشوری خود شد و حسین فركی را جایگزین وی كرد؛ به نظر می‌رسد ماجراهای حول این تیم تازه‌وارد به همین‌جا ختم نخواهد شد و آنها فصل پرماجرایی را پیش رو خواهند داشت. گفته می شود مدارکی که علیه این مدیر به فدراسیون فوتبال ارسال شده بسیار کامل است و حتی حامیان او هم با دیدن این مدارک دست از حمایت کشیده اند.
 
گردآوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jahannews.com