سرمربي بارسلونا گفت: از حضور خوزه مورينيو در رئال مادريد استقبال مي‌کنم و برابر تيم وی بازی زيبايي را به معرض نمايش خواهيم گذاشت.
 

  جوزپه گواردیولا اظهار داشت: از اینکه رئال مادرید، رقیب سنتی ما با استخدام خوزه مورینیو، یکی از بهترین مربیان جهان را تحت اختیار گرفته، استقبال می‌کنم. به اعتقاد من چنین حضوری به سود لیگ و افزایش کیفیت خواهد شد. با این حرکت آنها نشان می‌دهند قصد دارند دست به رقابت فشرده‌تری با بارسا بزنند. شاید در حالتی برابر با آنها‌، قادر به شکست شان نشویم؛ ولی سعی می‌کنیم حتی در این حالت برابر آنان بازی زیبایی را به معرض نمایش گذاریم.
 این مربی که در اولین کنفرانس مطبوعاتی فصل جدید و به مناسبت شروع تمرینات تیمش سخن می‌گفت، افزود: امسال باتوجه به شرایط موجود اقتصادی بازیکن جذب می‌کنیم. من در جایگاه مربی می توانم خواسته‌های خود را بیان کنم و رئیس باشگاه نیستم و باید شرایط اقتصادی کلی که توسط عالی‌ترین مقام تیم عنوان می‌شود را در نظر بگیرم.
 سرمربی بارسلونا در مورد انتقال و جذب سسک فابرگاس، هافبک و کاپیتان آرسنال انگلیس عنوان کرد: سسک بازیکنی است که بسیار مورد توجه ما قرار دارد. البته در راه جذبش با دشواری‌های روبرو هستیم زیرا تیم انگلیسی نیز از خود تمایل برای ادامه همکاری با وی نشان می‌دهد.
 این مربی در مورد خرید آدریانو از سویا گفت: این بازیکن برزیلی عنصر مفید و کارآمد برای بازی در چند پست است. خوشحالم چنین بازیکن پرتحرکی اکنون در اختیار دارم.
 گواردیولا در مورد انتشار برخی از شایعات در مورد آینده زلاتان ابراهیموویچ و رافا مارکس تصریح کرد: همانگونه که می گویید، آنچه در مورد این دو انتشار یافته، شایعه بوده و معتقد هستم آیند‌ه‌شان در دست خویش است. زلاتان فصل قبل جدا از یک مقطع که آسیب دید، دوره‌ای خوب را با ما پشت سر گذاشت. او یکی از مهمترین عناصر تهاجمی ما به حساب آمد و اگر تمایل داشته باشد، می‌تواند بماند و به کار ادامه دهد. به هرحال تصمیم برعهده خود او است. همین وضعیت برای مارکس نیز وجود دارد.
 وی در ارتباط با این نکته که تیم ملی اسپانیا با تکیه به اسکلت بازیکنان بارسا و سبک بازی این تیم کاتالانی، به مقام نخست جهان در پیکارهای آفریقای‌جنوبی رسید، گفت: از این بابت خوشحالم و معتقدم در کنار بازیکنانم، نفرات شایسته دیگری نیز در تیم ملی حضور داشتند که من نیز بسرعت مراتب خوشحالی و تبریکم را به اطلاع مسئولان تیم رساندم.

گردآوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: football3.com