باشگاه فوتبال آرسنال تصمیم گرفت این ساز به شدت بحث برانگیز را در ورزشگاه امارات ممنوع اعلام کند و این ممنوعیت از همین لحظه آغاز می‌شود
  

سایت گل – آرسنال امروز اعلام کرد که اجازه ورود ووووزلا به ورزشگاه امارات در این فصل را نمی‌دهد. آنها جدیدترین باشگاهی هستند که ساز مشهور جام جهانی را ممنوع کرده‌اند.

تاتنهام، همشهری توپچی‌ها هم روز دوشنبه این ممنوعیت را اعلام کرد. باشگاه‌های کاردیف‌سیتی، ایپسویچ تاون، لسترسیتی و ساوتهمپتون از لیگ یک انگلیس هم این ساز را روز دوشنبه ممنوع کردند. لیورپول، وستهم و ساندرلند هم این کار را روز سه‌شنبه انجام دادند.

باشگاه آرسنال در سایت رسمی‌اش آورده: «باشگاه فوتبال آرسنال تصمیم گرفت این ساز به شدت بحث برانگیز را در ورزشگاه امارات ممنوع اعلام کند و این ممنوعیت از همین لحظه آغاز می‌شود. این تصمیم گرفته شده تا شادی و ایمنی تماشاگران حفظ شود. این دو مورد بیشترین اهمیت را برای باشگاه دارد.»

باشگاه بیرمنگام هم اعلام کرده اجازه نواخته شدن ووووزلا را نخواهد داد. آنها در بیانیه‌ای آورده‌اند: «نظرات تماشاگران و کمیته مشورت ایمنی این است که این تصمیم برای حفظ سلامتی و ایمنی تماشاگران گرفته شود. اکثریت طرفداران ما نمی‌خواهند ووووزلا در ورزشگاه‌ها نواخته شود».

بلکپول، باشگاه تازه‌وارد به لیگ برتر موضعی مخالف دارد. آنها حتی طرفداران را تشویق کرده‌اند که ووووزلا را به ورزشگاهشان بیاورند!

 
گردآوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: goal.com