درخواست انتقال به صورت کتبی، مدرکی است که بازیکن با نوشتن آن می تواند رسما از سران باشگاه بخواهد که به او اجازه جدایی از تیمش را بدهند...
 
 

سایت گل- به نظر می رسد که تنها راهکاری که برای سسک فابرگاس در مسیر پیوستش به بارسلونا باقی مانده این است که به صورت کتبی درخواستش را به سران آرسنال اعلام کند. درخواست کتبی برای انتقال راهی است که بازیکن به صورت رسمی از سران باشگاهش می خواهد تا او را به تیم دیگری بفروشند. این راهکاری است که پیش از این نیز در لیگ برتر مورد استفاده قرار گرفته بود.

به عنوان مثال می توان به ژابی آلونسو اشاره کرد که در تابستان سال 2009 از به صورت کتبی از سران باشگاه لیورپول خواست تا با جدایی اش از رختکن این تیم و پیوستنش به رئال مادرید موافقت کنند.

بدین ترتیب آرسن ونگر، درخواست ستاره اسپانیایی اش را به صورت کتبی دریافت خواهد کرد. سسک تمایل زیادی دارد تا از آرسنال جدا شده و به بارسلونا بپیوندد ولی سران توپچی ها نهایت تلاش خود را به کار گرفته اند تا از جدایی سسک ممانعت به عمل آورده و یا با این روش او را با حداکثر قیمت ممکن به فروش برسانند.

قابل ذکر است که سندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا چند روز پیش به لندن سفر کرد تا برای آخرین بار برای خرید سسک وارد عمل شود

 
گردآوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com