حالا که به قهرمانی دنیا رسیدیم، چرا نباید میزبانی این رقابتهارا عهده دار شویم؟
 
 
 خایمه لیساوتسکی، نماینده دولت اسپانیا در امور ورزش در صبحتهایی در فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد که هدف اصلی این فدراسیون پس از نمایش افتخارآمیز بازیکنان تیم ملی اسپانیا و قهرمانی در رقابتهای جام جهانی، برعهده گرفتن میزبانی این رقابتها در سال 2018 است.

لیساوتسکی در صحبتهایی گفت« در سال 2008 از موفقیتهای تیممان صحبت کردم.آن زمان می دانستیم که تیم در اوج است و گفتیم: چرا در جام جهانی 2010 به قهرمانی نرسیم؟ این صحبت را در سال 2008 به زبان آوردم.. پاسخ این است که دیگر نباید این سوال را بپرسیم. اکنون در جام جهانی به قهرمانی رسیده ایم و باید سوال دیگری مطرح کرد.سوال روز این است: چرا نباید میزبانی جام جهانی 2018 را عهده دار شویم؟»

لیساوتسکی در صحبتهایی اعلام کرد که آنخل ماریا ویار، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا با نهایت توان در حال تلاش برای کسب میزبانی رقابتهای جام جهانی 2018 است و اعلام کرد که قهرمانی اسپانیا:«قدرت فوتبال کشور را به وضوح نشان داد و از همین رو باید با همین احساسات به پیشرفت ادامه داد.»

نماینده دولت اسپانیا در امور ورزش در ادامه صحبتهایش با تمجید از عملکرد بیسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا که این تیم را به قهرمانی دنیا رساند، گفت:« دل بوسکه انسان خوبی است. او مربی باهوشی است و ما با کمک دل بوسکه توانستیم تصویرخوبی از اسپانیا نشان دهیم.موفقیت اسپانیا باعث شد تا مردم کشور برای جشن گرفتن این موفقیت به کوچه و خیابانها بریزند.بزرگان، کوچکترها و مسنها همدیگر را در کوچه در آغوش می کشیدند. باید قدر این ارزش را دانست.»

   
 
گردآوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com