من به او گفتم كه لیورپول چه تیم بزرگی است...
 
  استفن جرارد، كاپیتان تیم لیورپول، اعلام كرد كه قصد ندارد این باشگاه را ترك كند و در انتظار بازی در كنار جو كول، خرید جدید باشگاه است.

جو كول دیروز به طور رسمی با قراردادی چهار ساله به لیورپول پیوست؛ خریدی كه اولین خرید قابل توجه روی هاجسون، سرمربی جدید قرمزهاست.

جرارد در مصاحبه با لیورپول اكو گفت:" این خریدی فوق العاده برای ماست. من جو را از تیم ملی می شناسم و می دانم كه او چه بازیكن خوبی است. او در سال های حضورش در لیگ برتر قابلیت هایش را نشان داده است و بازی كردن در كنار او با پیراهن قرمز فوق العاده خواهد بود."

نتایج ضعیف لیورپول در فصل قبل و عدم راهیابی این تیم به لیگ قهرمانان اروپا موجب شد تا شایعات زیادی در مورد جدایی او از لیورپول منتشر شود اما كاپیتان محبوب قرمزها گفته كه همچنان از بازی در آنفیلد احساس خوبی دارد و می خواهد در این تیم بماند.

" من به او گفتم كه لیورپول چه تیم بزرگی است و مطمئنم كه جو كول همان استعداد هیجان انگیزی است كه هواداران در انتظار دیدنش بودند.

من قبلا گفته بودم كه می خواهم تنها روی جام جهانی تمركز كنم و بعد هم تعطیلات خوبی را در كنار خانواده ام داشتم. می خواهم یك جلسه خصوصی با روی هاجسون داشته باشم. من از برنامه های او برای فصل آینده بسیار هیجان زده شده ام.

من امروز به تمرینات تیم برگشتم اما نمی توانم بیش از این برای آغاز فصل جدید صبر كنم."

 
گردآوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com