تهيه كننده برنامه فوتبال برتر از انتخاب گزارشگران تلويزيونی ليگ برتر دهم با نظر مردم خبر داد و گفت: مردم بايد بدانند فردوسی‌پور نمی‌تواند همه مسابقات را گزارش كند.
 
  مهدی هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: در این برنامه تغییرات مثبتی ایجاد كرده‌ایم. نرم افزار جدید قابل لمس (فینگر تاچ) را به برنامه‌ آورد‌ه‌ایم و كارشناسان برنامه می‌توانند سیستم‌های مورد نظرشان را خودشان بر روی مانیتور بچینند. اگر این نرم افزار از هفته اول لیگ برتر به كار گرفته نشود قطعا از هفته دوم لیگ برتر از آن استفاده خواهیم كرد. البته این نرم‌افزارها را باید به كارشناسان برنامه آموزش بدهیم.

وی ادامه داد: قصد داریم مسابقاتی كه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود را به جای 8 دوربین با 10 دوربین تصویربرداری كنیم. ضمن اینكه قصد داریم گزارشگر مسابقات را هم با نظر مردم انتخاب كنیم و مردم می‌توانند برای هر هفته به گزارشگر مورد نظرشان برای گزارش یك دیدار رای بدهند.البته امكان دارد 90 درصد بگویند عادل فردوسی‌پور بازی‌ها را گزارش كند اما واقعیت این است كه فردوسی‌پور نمی‌تواند تمام مسابقات را گزارش كند و مردم باید این مسئله را قبول و نظر خود را بر این اساس اعلام كنند.

هاشمی در مورد دلیل حذف زودهنگام نظرخواهی محبوب‌ترین مجری و گزارشگر از روی سایت برنامه تصریح كرد: علت این مسئله اشكال فنی بود زیرا مراجعه به سایت و این نظر سنجی بسیار زیاد بود. البته در همان زمانی هم كه نظر سنجی روی سایت قرار داشت نتایج خوبی گرفتیم و به جمع بندی رسیدیم.

تهیه كننده فوتبال برتر در مورد اینكه نتیجه این نظر سنجی اعلام خواهد شد یا نه عنوان كرد: به دلیل اینكه برخی از گزارشگران و مجریان رای كمی آوردند ترجیح می‌دهیم نتیجه این نظر سنجی را اعلام نكنیم.

هاشمی با اشاره به نظر سنجی جدید سایت به فارس گفت: در این نظر سنجی از مردم خواسته‌ایم نظر بدهند كه برنامه فوتبال برتر با حضور تماشاگر باشد یا بدون حضور تماشاگر كه تاكنون 76 درصد مردم نظر داده‌اند كه بهتر است با حضور تماشاگران برنامه برگزار شود. البته تعداد تماشاگران را محدود می‌كنیم و حداكثر 20 تماشاگر در استودیو حاضر خواهند بود و سعی می‌كنیم از روزنامه‌نگاران نیز در این برنامه استفاده كنیم.
   
گردآوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com