همان سرباز احمدی که امروز همه مردم ایران من را با یک حادثه تلخ تاریخی در فوتبال می‌شناسند. این یادداشت را در شب عروسیم می‌نویسم.....
 
 او در قسمتی از نامه اش آورده است:«  همان سرباز احمدی که امروز همه مردم ایران من را با یک حادثه تلخ تاریخی در فوتبال می‌شناسند. این یادداشت را در شب عروسیم می‌نویسم..... یادتان می‌آید در مسابقه فوتبال بین تیم‌های سپاهان و پیروزی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در حال انجام خدمت مقدس سربازی ناجوانمردانه توسط شخص یا اشخاصی مورد حمله قرار گرفتم و بینایی‌ام را از دست دادم. یکی از چشمانم تخلیه شد و چشم دیگرم نمی‌بیند و فقط تاریکی را از روشنایی تشخیص می‌دهم. حدود سه سال است که نه جایی را دیدم و نه شخصی را... نمی‌دانم این رنج چقدر مادر و پدرم و سایر عزیزانم را پیر کرده است.»
جالب آنکه از محمدرضا ساکت و دیگر مدیرانی که در آشوب آن روزها می گفتند او را برای درمان به خارج می فرستند و وی را به استخدام شرکت فولاد مبارکه درمی‌آورند خبری نبود، اما عبدالرحمن شاه حسینی رییس سابق کمیته انضباطی و قاضی امروز دادگستری در مراسم حضور داشت.
وی بعد از برگزاری یک مراسم سنتی و ساده در روستای سورش‌جان در 20 کیلومتری شهرکرد، با شریک زندگی‌اش پیمان مقدس ازدواج را رسما امضا کرد.    
 گردآوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:tacklesevvom.com