بالدانو درباره رائول و گوتی، دو کاپیتان رئال که قصد ترک تیم را دارند گفته: «فعلا که هر دو با باشگاه قرارداد دارند. هر تصمیمی بگیرند، باشگاه به آن احترام خواهد گذاشت...
 
  خورخه بالدانو، مدیر رئال مادرید گفته رئال مادرید باید در خرید مایکون از اینتر و سامی خدیرا از اشتوتگارت صبور باشد.

بالدانو گفته: «گاهی تنها به دلیل یادداشت‌های ادامه‌دار رسانه‌ها درباره انتقالات بازیکنان، قیمت آنها افزایش می‌یابد.»

گونتر نتسر، بازیکن آلمانی سابق رئال مادرید گفته بود رئال دیگر جذابیتش را از دست داده و خدیرا بهتر است به رئال نرود. بالدانو می‌گوید: «رئال مانند 110 سال گذشته جذاب‌ترین باشگاه دنیاست و در 110 سال آینده هم این جذابیت را خواهد داشت.»

بالدانو درباره برنامه فصل بعد لالیگا هم گفت: «همه باید مقابل همه بازی کنند و رقابت بین دو تیم نیست. ما باید آماده باشیم و فعلا هم داریم کارمان را عالی انجام می‌دهیم. لیگ دشواری پیش روی ماست.»

بالدانو کار ژوزه مورینیو را هم ستود: «او می‌داند چطور تیم‌هایی بسازد که قادر به حداکثر رقابت باشند. او روی تاکتیک، تمرینات فیزیکی و تکنیک کار می‌کند. بازیکنان بسیار حرفه‌ای به درخواست‌های او پاسخ می‌دهند. او در کارش شور دارد، به شدت حرفه‌ای است و به خوبی در تیم نفوذ دارد. او بلد است چطور باشگاهی را به حرکت درآورد.»

بالدانو درباره رائول و گوتی، دو کاپیتان رئال که قصد ترک تیم را دارند گفته: «فعلا که هر دو با باشگاه قرارداد دارند. هر تصمیمی بگیرند، باشگاه به آن احترام خواهد گذاشت. مربی ما متعهد شده به بازیکنان احترام بگذارد و هیچ وقت به آنها نگفته رویشان حساب نمی‌کند.»

گردآوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com