مربي ليورپول اميدوار است فرناندو تورس هم مانند استيون جرارد و جو کول برای فصل بعد به باشگاه متعهد باشد.
 
   با وجود همه شایعاتی که مبنی بر رفتن جرارد بود، هاجسون گفت که همواره مطمئن بوده که کاپیتانش در تیم می‌ماند: «سه‌شنبه روز بزرگی بود. جو کول را خریدیم و استیون جرارد هم آینده‌اش را متعلق به باشگاه دانست. استیون زمان می‌خواست تا به گزینه‌های پیش رو فکر کند، اما همیشه خوش‌بین بودم و می‌دانستم که او در لیورپول می‌ماند چون او جان و دل لیورپول است و از دست دادنش ضربه بزرگی به شمار می‌رفت.»
 هاجسون امیدوار است تصمیم جرارد برای ماندن و خرید کول باعث ترغیب تورس به ماندن در لیورپول شود، هر چند که گفته می‌شود منچسترسیتی، چلسی و بارسلونا او را می‌خواهند: «امیدوارم تورس هم بزودی همین کار را انجام دهد و بعد به فکر یک یا دو خرید دیگر باشیم تا تیم را بیش از پیش تقویت کنیم. کریستین پرسلو (مدیر باشگاه) در دو روز گذشته با فرناندو صحبت کرده و فکر می‌کنم تورس حرف‌های زیادی زده باشد. البته من شخصا با او حرف نزدم. ما سپس می‌توانیم روز دوشنبه کار خود را بخوبی آغاز کنیم و چند نفر از بازیکنانی که در جام جهانی حاضر بودند را ببینیم و کار را به صورت جدی دنبال کنیم.»
 مربی لیورپول حاضر نشد درباره خاویر ماسکرانو صحبت کند: «او در تعطیلات است و تا 5 آگوست برنمی‌گردد. هر گاه به باشگاه برگشت با او صحبت می‌کنم، نه الان.»
 
گردآوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:football3.ir