يك روزنامه‌نگار به عنوان آناليزور در يك فصل 40 ميليون پول گرفته...
 
 عزیزالله‌محمدی رئیس سازمان لیگ برتر كه برنامه‌های ورزشی صبح جمعه با وی آغاز شده بود در پایان شب هم در گفت‌وگویی طولانی با برنامه ورزش از نگاه دو برخی از جملات خود را كه صبح به زبان آورده بود تكرار كرد.

او در لابه‌لای حرف‌هایش در دفاع از منشور اخلاقی دوباره بحث روزنامه‌نگاران را پیش كشید و اعلام كرد یك مطبوعاتی دانه درشت با عنوان آنالیزور دستمزدی 40 میلیون تومانی از یك باشگاه می‌گرفته است.

به عقیده عزیزمحمدی این مطبوعاتی چیز چندانی از فوتبال نمی‌دانست اما به دلایلی (كه لابد مربوط به حمایت از تیم مورد نظر بوده) از این باشگاه چنین دستمزد كلانی می‌گرفته است.

عزیزمحمدی ادامه داد:«یك مورد هم داریم كه یك نفر با 6تیم مختلف قرارداد مشاوره داشته و از آنها 20 میلیون تومان می‌گرفته است كه روی هم می‌شده است 120 میلیون تومان.»

 عزیزمحمدی گفت:«در این مورد اطلاعات كافی وجود دارد و پرونده به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.»

به نظر می‌رسد با توجه به حرف‌هایی كه صبح روز جمعه عزیزمحمدی در برنامه ورزش و مردم به زبان آورد انجمن ورزشی‌نویسان ایران در این زمینه سكوت را كنار گذاشته و اطلاعیه صادر كند كه،‌ صرف اعلام نام و یك اتهام كلی فقط موجب سلب اعتماد از این قشر خواهد شد. البته اگر آقای عزیزمحمدی مدركی واقعی داشته باشند حق دارند آن را منتشر كنند.

گردآوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com