این خبری است که ارگان رسمی باشگاه استقلال در شماره روز پنجشنبه خود منتشر کرده بود...
 
 
 ماجرای این رخداد مهم اما مربوط به عصر روز چهارشنبه بوده است. زمانی که سرپرست موقت استقلال به سازمان تربیت بدنی رفته بود و داشت همراه با رضا سراجی، رئیس دفتر دکتر سعیدلو از آسانسور استفاده می کرد .

قطع جریان برق سبب می شود تا برای دقایقی کوتاه فتح الله زاده و همراهانش در آسانسور بمانند. اتفاقی که به زعم بچه های تیم خبری  فتح الله زاده سبب شده بود تا جان مرد شماره یک استقلال به خطر بیفتد. البته خیلی زود تیم امداد موفق شدند مشکل آسانسور را برای حاجی و دوستانش حل کنند تا بلایی بزرگ از سر او بگذرد. قسمت جالب تر ماجرا این است که حاجی از انتشار این خبر دلخور شده و به خبرنگارانش گفته است:« با این خبرهای تان ، طرفداران تیم را نگران می کنید!»

فتح الله زاده قرار است ساعت 2 بعد از ظهر روز شنبه در کاخ سعد آباد میزبان خبرنگاران باشد و به سئوالات نمایندگان رسانه های مختلف پاسخ دهد . نشستی که در آن شاید توضیحاتی کامل درباره رخداد عصر چهارشنبه هم ارائه کند.

فتح الله زاده اگرچه منتقدان بسیاری در میان پیشکسوتان تیم چون حجازی دارد اما سال هاست که چهره محبوب لیدرهای استقلال نام گرفته. خیلی از آنها او را حتی از امیر قلعه نویی هم بیشتر دوست دارند!

 
گردآوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:ghatreh.com