پيرواني: بازيکنان تيم اميد داراي شخصيت شده اند
مربی تیم فوتبال امید گفت: با قهرمانی در جام ولایت بازیکنان تیم امید دارای شخصیت شدند.
امیر حسین پیروانی درباره فواید حضور تیم امید در جام ولایت اظهار داشت: در بین تمامی اردوهایی که تا به حال برای تیم امید برگزار شده حضور در جام ولایت بهترین بوده است. بازیکنان در این 3 بازی انجام شده محک جدی خوردند. به لحاظ روحی تیم شرایط خوبی پیدا کرده است. با قهرمانی در جام ولایت بازیکنان تیم امید دارای شخصیت شدند.
مربی تیم امید درباره برنامه آینده این تیم گفت: اردوی بعدی از 17 مرداد آغاز می شود. قرار است تاریخ 20 مرداد با تیم زیر 23 ساله های چین بازی کنیم. در این اردو همه بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت.

وعده تلفنی به مهابادی:هفته پنجم سرمربی صنعت نفت می شوی!
«حاج داوود! بهتر است مربی گری تربیت یزد را قبول نکنی و تا هفته پنجم صبر کنی تا آلفردو کاسمیرو را اخراج کنیم و سرمربی صنعت نفت بشوی! »
اینها حرف هایی بود که یک دلال معروف از پشت تلفن به داوود مهابادی زده و البته با واکنش منفی سرمربی جدید تربیت یزد روبرو شد. به گزارش سایت گل، مهابادی که در صعود این تیم به عنوان مدیرفنی نقش زیادی داشت و کاندیدای اصلی رهبری نفت آبادان بود، به دلیل حضور چنین افرادی در اطراف صنعت نفت، از قبول رهبری این تیم در لیگ دهم خودداری کرده بود.
برقراری این تماس تلفنی نشان داد که صنعت نفت فصل سختی پیش رو دارد.

کمالوند مقابل پرسپولیس روی نیمکت می نشیند
قائم مقام باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: فراز کمالوند مقابل پرسپولیس روی نیمکت خواهد نشست.
جمشید خطیبی در گفتگو با فارس درباره اینکه گفته می شود هنوز کارت مربیگری فراز کمالوند صادر نشده، اظهار داشت: فراز کمالوند برای مربیگری در تراکتورسازی هیچ مشکلی ندارد. این موضوع حل شده و مجوز مربیگری او صادر می شود.

با وجود خواست بلکبرنی ها؛ تیموریان به استرالیا نرفت
روزنامه لانکشایر در گزارشی کوتاه در مورد آندرانیک تیموریان نوشت: این بازیکن پنجشنبه به رغم خواست سام آلاردایس، سرمربی تیم، راهی سفر تدارکاتی به استرالیا نشد.
این بازیکن 27 ساله و عضو فصل پیش فولام از چندی پیش به عنوان بازیکن آزمایشی در تمرینات تیم بلکبرن حضور یافته بود و براساس مصاحبه روز پنجشنبه این مربی با همین منبع، در تمرینات عملکرد رضایت بخشی داشت؛ اما کادر فنی در نظر داشت در سه بازی تدارکاتی در قاره اقیانوسیه به شناخت بهتری نسبت به وی برسد. با این حال تیموریان به علت نداشتن قراردادی مشخص از انجام این سفر سر باز زد تا در کنار ادامه بحث بلکبرن، دیگر پیشنهادهای موجود از این کشور را مورد بررسی قرار دهد.
گفته می شود یکی از تیم های خواهان آندو، شفیلد یونایتد از یک دسته پایین تر است.
تورنمنت جام ولایت؛ جایزه 140 میلیون تومانی به امیدها رسید
تیم فوتبال امید ایران با شکست سایپا، عنوان قهرمانی نخستین تورنمنت 6 جانبه جام ولایت را به خود اختصاص داد.
دیدار فینال این رقابتها جمعه شب بین تیم های امید ایران و سایپا در ورزشگاه تختی برگزار شد که تیم امید با برتری دو بر صفر مقابل حریف خود به مقام قهرمانی این تورنمنت دست یافت.
برای تیم امید در این دیدار حمید علی عسگر در دقیقه هشت و محسن مسلمان در دقیقه 14 گلزنی کردند ضمن اینکه علی زینالی در وقت های اضافه به دلیل اعتراض به داور از زمین اخراج شد.
محمد مایلی کهن نیز در این دیدار بارها به قضاوت داور مسابقه اعتراض داشت که با تذکر داور چهارم این دیدار همراه شد. پس از قهرمانی تیم امید، علی کفاشیان از کسب این مقام توسط شاگردان غلامحسین پیروانی بسیارخوشحال بود و جایزه نقدی 140 میلیون تومانی مسابقات را به نمایندگی از تیم امید دریافت کرد.
به تیم دوم این دوره از مسابقات 90 میلیون تومان و به تیم های مشترک سوم هرکدام 35 میلیون تومان جایزه نقدی اهدا شد.
تیم های استقلال و راه آهن نیز به طور مشترک عنوان سومی این مسابقات را به خود اختصاص دادند.



ایران- اوکراین لغو شد
فدراسیون فوتبال اوکراین بازی دوستانه مقابل ایران را که قرار بود روز 20 مرداد ماه برگزار شود، لغو کرد.
سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در این باره گفت: اوکراینی ها در ایمیل خود بابت لغو دیدار با تیم ملی کشورمان عذرخواهی کرده بودند که ما هم نامه ای اعتراض آمیز به فدراسیون فوتبال این کشور ارسال و تأسف خود را ابراز داشتیم.
تیم ملی اوکراین در این روز به مصاف هلند نایب قهرمان جام جهانی می رود. برنامه این بازی از مدتها قبل در تقویم فیفا قرار گرفته بود.
 
گردآوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jahannews.com