پس از بازگشت او به ايران فرصت مناسبي بود تا در خصوص اتفاقات پيش آمده در اردوی آلمان و ماجرای زد و خورد او با شيث رضايی از حقيقی سئوال کنيم. حرف‌و حديث‌های اردوی تيم ملی هم کم نبود...
 
 در این رابطه هم حقیقی توضیحاتی می‌دهد. گفت‌وگوی خبرگزاری فوتبال ایران با دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس را می‌خوانید.

 

اردوی اتریش چطور بود؟

اردوی خیلی خوبی بود. هیچ مشکلی نداشت. همه از جمله خودم سر حال و آماده هستیم.

 

اما صحبت از حضور گاو و گوسفند و کارخانه چوب‌بری در کنار اردوی تیم ملی مطرح می‌شد.

نه به این شکل نبود. به هرحال چون محل کمپ تیم ملی در کنار کوهستان قرار داشت گاو و گوسفندهایی در تپه‌های اطراف حضور داشتند. اما اینگونه نبود که در کنار ما باشند. ما هیچ مشکلی از این بابت احساس نکردیم. همانطور که اول هم گفتم در مجموع اردوی خوب و قابل قبولی را پشت سر گذاشتیم.

 

باتوجه به رقبایی که در تیم ملی داری چه قدر به فیکس شدن امیدواری؟

من در اردوی تیم ملی از بزرگان خودم میرزاپور، رحمتی و گردان که همگی از دروازه‌بان های خوب کشورمان هستند چیزهای زیادی یاد گرفتم و با انگیزه زیاد تمرین کردم تا روزی شماره یک تیم ملی شوم. البته همانطور که گفتم هنوز باید از این بزرگان درس یاد بگیرم.

 

باتوجه به اسم‌هایی که گفتی و وحید طالب‌لو را هم باید به آنها اضافه کنی، بعید به نظر می‌رسد به این زودی‌ها شماره یک تیم ملی را برتن خود ببینی.

در اردوی تیم ملی دروازه‌بان‌های بزرگی حضور دارند. مهدی رحمتی و میرزاپور بازی ملی زیادی در کارنامه دارند اما من از رقابت با بزرگان ترسی ندارم و تمام تلاشم را می‌کنم تا هرچه سریعتر با اثبات شایستگی‌هایم به پیراهن شماره یک تیم ملی برسم.

 

خبر می‌رسید در اردوی تیم ملی با استقلالی‌ها حسابی کری داشتید؟

نه یک کری دوستانه بود. موضوع خاصی بین ما مطرح نشد. با میلاد و حنیف از زمان تیم ملی امید دوست هستیم. آشوبی هم در پرسپولیس با من هم بازی بود. به ایمان مبعلی هم ارادت داشتم. با هم یک سری شوخی‌ها می‌کردیم که نباید به حساب کری خوانی گذاشت. تنها می‌خواستیم یک شوخی کرده باشیم و خوشحال باشیم.

 

حالا استقلالی‌های تیم ملی به تو گل هم زدند به‌ویژه میلاد می‌داودی که خبر می‌رسید می‌خواست از راه دور دروازه تو را باز کند؟

میلاد از رفقای خوب من است. الان هم حضور ذهن ندارم شاید در تمرینات به من گل هم زده باشد اما تمرین مثل مسابقه نیست و گل‌خوردن در آن اهمیتی ندارد. اگر هم چیزی بود می‌خواستم جو اردو شاداب باشد.

 

در مورد درگیری که با شیث رضایی در اردوی آلمان داشتی هم توضیح می دهی؟

هیچ اتفاق خاصی نبود، خودم هم اصلا خبر نداشتم که در روزنامه‌ها این قدر حاشیه پردازی شده است. دوستی که در فرودگاه دنبال من آمده بود ماجرا را به من گفت. در اردوی تیم ملی خبر نداشتم که روزنامه‌ها چه مطالبی در این رابطه می‌نویسند. برای روزنامه‌ها متاسفم که تا این اندازه دنبال حاشیه هستند و از کاه کوه می‌سازند. در جواب تمام این حاشیه‌ها می‌گویم شیث بزرگ من است وهرگز جواب او را نمی‌دهم.

 

دراردوی تیم ملی از مطالبی که در روزنامه‌ها نوشته می‌شد بی‌اطلاع بودی؟

اصلا خبر ندارم. تنها خبری که از پرسپولیس دارم این است که در یک بازی تدارکاتی یک، هیچ به پیکان باختند. دیگر نمی‌دانم در این مدت در تیم چه خبر بود و چه گذشته است.

 

در مورد درگیری تو و شیث داستان‌های عجیب و غریبی درآورده بودند.

تمام این حرف‌ها را تکذیب می‌کنم. همانطور که خودتان هم گفتید تمام این حرف‌ها یک داستان بود. مگر خبرنگاری در اردوی پرسپولیس با چشم خود دیده بود که چه اتفاقی افتاد که روزنامه‌ها اینچنین نوشتند؟ اگر قرار باشد که خود بازیکنان هم خبر بدهند پس من هم الان می‌گویم در اردوی تیم ملی با همه دعوا کردم وهمه را زدم اما این موضوع واقعیت ندارد.

 

حتی گفته می‌شد پس از درگیری با شیث در اتاق شکسته شد.

این دیگر از آن حرف‌هاست. اگر به کشور آلمان رفته باشید می‌دانید در آنجا اگر کوچکترین درگیری رخ دهد فوری به پلیس زنگ می‌زنند. حالا اگر من در هتل را شکسته باشم که باید پرسپولیس آلمان من و شیث را بازداشت کرده باشد و 24 ساعت هم در زندان مانده و به دادگاه رفته باشیم.

 

پس ماجرای زد و خورد فیزیکی با شیث را تکذیب می‌کنی؟

بله. تکذیب می‌کنم گفتم که اگر ما زد و خورد کرده باشیم و دری را شکسته باشم الان بازداشت و در زندان بودیم. مطمئن باشید اگر چنین اتفاقی افتاده بود به این راحتی فیصله پیدانمی‌کرد.

 

اینکه گفته می‌شود علی دایی به تو سیلی زده چطور؟

من نمی‌دانم علی آقا و سایر مسئولان پرسپولیس در خصوص این اتفاق چه حرف‌هایی زدند اما اگر از من می‌پرسید تمام این مطالب دروغ و کذب محض است. نه کسی را کتک زدم نه از کسی کتک یا چک خوردم.

 

پس چطور این موضوع تا این اندازه بزرگ شد و انعکاس پیدا کرد؟

استنباطم این است که برخی‌ها می‌خواهند از الان برای پرسپولیس حاشیه درست کنند تا تیم خراب شود اما آنقدر کادر مدیریت با مربیان و بازیکنان خوب و هماهنگ است که این حاشیه‌سازی‌ها کوچکترین ضربه‌ای به تیم وارد نمی‌کند. مدت‌هاست که می‌خواهند از طریق من و شیث تیم را به حاشیه ببرند. آنها تا به امروز در این برنامه ناکام بودند و بعد از این هم اینگونه خواهد بود. از قول من تیتر بزنید شیث بزرگ و کاپیتان من است و تحت هر شرایطی احترام او بر من واجب است.

   

گردآوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:navad.net