بازيکن سابق استقلال پس از دريافت پيراهن شماره 2 سپاهان، با شعار خسرو ديويد بکام از سوی هواداران اصفهانی تشويق شد...
 
  مراسم معارفه کادرفنی، بازیکنان، کادر پزشکی و همراهان باشگاه سپاهان شب گذشته در سالن راه و ترابری اصفهان برگزار و در حضور بیش از 3 هزار نفر در داخل و فضای بیرونی، تک تک اعضا به صورت رسمی معرفی شدند.

این مراسم ساعت 20 با حضور علی سعیدلو، رئیس سازمان تربیت بدنی،‌ مهدی تاج، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال، محمد رجایی، رئیس کارخانه فولاد مبارکه، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان و استاندار و شهردار و تنی چند از نمایندگان اصفهان در مجلس برگزار شد.
پس از صحبت های ساکت و ارائه برنامه ها و اهداف باشگاه سپاهان مراسم به صورت رسمی آغاز شد.

*در ابتدای مراسم با پخش تصاویری از شادروان علی شاطرزاده، قهرمان کاراته ایران،‌ جو سالن راه وترابری به صورت کامل در فضایی کاملاً غم آلود فرو رفت و همه حاضرین یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.

*در ادامه علیرضا افتخاری، خواننده کشورمان بر روی صحنه آمد و با خواندن سرود جدید سپاهان سالن را به تحت تاثیر خود قرار داد. پس از خواندن این ترانه هواداران سپاهانی که در سالن حضور داشتند هنرمند ایرانی را مورد تشویق قرار دادند.

برای قدردانی از افتخاری، سعیدلو، به همراه استاندار و شهردار و سایر مدیران به جایگاه رفته و با اهدای نشان جدید سپاهان که یک عروسک با سمبل شیر بود و همچنین شال زرد رنگ و دسته گل، از وی تقدیر و تشکر کردند.

*هنگام معارفه بازیکنان سالن حال و هوای خاصی به خود گرفت و هنگام خواندن نام هر یک از اعضای باشگاه سپاهان هواداران به سبک خاصی آنها را مورد حمایت قرار دادند.

برای معرفی اعضا کسوت مورد توجه مسئولان قرار گرفت و نام امیر حاج رضایی به عنوان مشاور فنی سپاهان زودتر از سایرین اعلام شد و این کارشناس فوتبال ایران پس از خوانده شدن نامش از سوی مجری برنامه، مورد تشویق حاضرین در سالن قرار گرفت.

امیر قلعه نویی بعد از حاج رضایی به عنوان سرمربی معرفی شد و تماشاگران سپاهانی به شدت وی را مورد تشویق قرار دادند.

مجید بصیرت به عنوان سرپرست، کریم قنبری، محمود کریمی و قاسم زاغی نژاد به عنوان کمک مربیان، حمید خداداد به عنوان مربی بدنساز، کریم بوستانی، مربی دروازه بان ها، مسعود پالیزدار، آنالیزور و رضا فتاحی به عنوان مدیر اجرایی و اداری باشگاه سپاهان برای حضور در دهمین دوره لیگ برتر ایران معرفی شدند.

*محمود کریمی، مهاجم سابق سپاهان هنگامی که به عنوان کمک مربی سپاهان و دستیار قلعه نویی معرفی شد در سالن حضور نداشت، اما از سوی هواداران سپاهان به خوبی مورد حمایت قرار گرفت.

*مجری برنامه با اعلام شماره پیراهن بازیکنان، تک تک نفرات سپاهان را برای فصل جدید معرفی کرد که نام و شماره بازیکنان به ترتیب زیر است:

1. سید مهدی رحمتی( دروازه‌بان)

2.خسرو حیدری

3.محمد حسن رجب‌زاده

4.محرم نویدکیا(کاپیتان)

5.هادی عقیلی

6.سیدجلال حسینی

7.حسین پاپی

8.محسن بنگر

9.مهدی جعفرپور

10.ابراهیم توره

11. مهدی کریمیان

12.محمد سواری(دروازه‌بان)

14.مهدی نصیری

15امیر ابراهیمی

16.هاشم بیک زاده

17.هادی جعفری

19.جواد ماهری

20.احمد جمشیدیان

21.غلامرضا عنایتی

22.سید رضا ناصحی

23جواد کاظمیان

24.اکبر ایمانی

25.مسعود قاسمی

26.سعید لطفی

27.هادی ریش اصفهانی

28.احسان حاج صفی

29.یانوش

33.شهریار شیروند

37. فابیو جان‌واریو

* هنگام معرفی شماره و نام بازیکنان، هواداران حاضر در سالن هر کدام از از بازیکنان را به سبک خاصی مورد تشویق قرار می دادند. خسرو حیدری، بازیکن فصل گذشته استقلال با شعار " خسرو دیوید بکام "، هادی عقیلی با شعار " هادی کاناوارو "، ابراهیم توره، " ابراهیم اتوئو " و احمد جمشیدیان با شعار " احمد دل‌پیه‌رو " مورد حمایت قرار گرفتند.

*هر یک از بازیکنان با ورود به جایگاه پیراهن خود را دریافت می کردند و بنا بر درخواست ساکت آن را امضا می کردند تا با امضای شخصی بازیکنان پیراهن آنها به صورت مجزا به فروش برسد. در واقع این یک نوع بازاریابی در مراسم معارفه بود که در برخی از کشورهای جهان چنین روشی متداول است و به نظر می‌رسد باشگاه سپاهان از این رفتار برخی باشگاه‌های خارجی به ویژه اروپایی ها الگوبرداری کرده است.

* هنگام معرفی ابراهیم توره، سفیر سنگال نیز به جایگاه فراخوانده شد. گویی مسئولان باشگاه سپاهان با دعوت از سفیر سنگال خواسته‌اند کاری کنند که از بی انضباطی‌های مهاجم تیم‌شان در دهمین دوره لیگ برتر بکاهند و با دیپلماسی از غیبت‌های غیر موجه این بازیکن جلوگیری کنند.

*سعیدلو پس از معرفی بازیکنان و بعد از گرفتن عکس یادگیری با کادرفنی، بازیکنان، مدیران سپاهان به دلیل پرواز به تهران زودتر از سایرین سالن راه‌ و ترابری را ترک کرد.

* مراسم هنرنمایی افتخاری بیش از سایرین زمان مراسم را به خود اختصاص داده بود چرا که این هنرمند ایرانی در آغاز و پایان مراسم سرودهایی را برای حاضرین خواند. شال زرد و صدای افتخاری حال و هوای هنری ورزشی به این مراسم بخشید.

* این مراسم پس از ترانه آرامی که با صدای افتخاری در سالن طنین انداز شد و بعد از گرفتن عکس های دسته جمعی ساعت 22:30 به پایان رسید.
 
 
گردآوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:football3.ir