بازیکن باتجربه رئالی ها امروز به طور رسمی جدایی اش از این باشگاه را اعلام کرد
 
گوتی، یکی از بهترین و وفادارترین بازیکنان رئال در دو دهه اخیر پس از 15 سال بازی برای تیم اول باشگاه امروز به طور رسمی جدایی اش را از این باشگاه اعلام کرد.

سایت گل نگاهی انداخته است به 5 لحظه باشکوه و به یادماندنی او در سانتیاگو برنابئو:

5- گلزنی در سن مامس 

گوتی یکی از زیباترین گل های دوران حرفه ای اش را در بازی مقابل بیلبائو در ورزشگاه سن مامس به ثمر رساند. او  با استارتی سریع نزدیک به 60 متر پا به توپ حرکت کرد و در نهایت با یک ضربه عالی دروازه حریف را باز کرد. شاید هر بازیکن دیگری بود توپ را به سمت دروازه شوت می کرد اما این هافبک خلاق با یک ضربه آرام توپ را از بالای سر دروازه بان حریف عبور داد.

4- درخشش در مقابل ویارئال

او به لطف پای چپ هنرمندش، در مقابل ویارئال بار دیگر یک گل زیبا و به یادماندنی زد. شاید به ظاهر این گل، گلی ساده و معمولی بود اما او توپ را قبل از رسیدن به زمین کنترل کرد و با یک ضربه دیدنی توپ را وارد دروازه حریف کرد.

3- نمایش عالی مقابل سویا

در فصلی که فابیو کاپلو هدایت رئال را برعهده داشت، گوتی در 45 دقیقه اول بازی مقابل سویا عالی بود. او دو پاس گل عالی برای روبینیو و فن نیستلروی فراهم کرد و نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت.

2- معجزه در ریاسور

او در خانه دپورتیوو فوق العاده بود. گوتی دروازه بان حریف را جا گذاشت اما به جای اینکه دروازه را بازکند، با یک پاس رو به عقب کریم بنزما را صاحب توپ کرد تا او دروازه خالی را به راحتی فتح کند.

حرکت او به نظر ساده بود اما در زمین و زیر فشار بازی، گرفتن چنین تصمیماتی تنها از بازیکنان بزرگ وباهوش برمی آید.

1- فراموش نشدنی 

اگر چه پاسی که در مقابل دپورتیوو به بنزما داد، خیلی خوب بود اما پاس گل او به زیدان در پیروزی 4-2 مقابل سویا خیلی بهتر بود. او با گذر از سد مدافعان حریف زیدان را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد و ستاره فرانسوی نیز توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

هواداران رئال هرگز او را فراموش نخواهند کرد، ستاره ای که وفادارانه برای رئال بازی کرد و همواره سختکوش و جنگنده بود.

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:goal.com