مهدوی کیا :قرار بود هنرپیشه بشوم من ودخترم تا به حال ده بار آتش بس را دیده ایم...

 
  مهدی مهدوی کیا بازیکن معروف  فوتبال ایران چندی پیش گفت وگویی با نشریه نسل امروز کرده و دراین گفت وگو حرفهای جالبی درباره سینما زده است .

مهدوی کیا دراین گفت وگو گفته است :در خانه ما دخترم فیلم می گذارد و بقیه فقط تماشا می کنند فکر می کنم فیلم آتش بس تهمینه میلانی را ده بار باهم نگاه کردیم .

 این بازیکن معروف در پاسخ به سوالی که به سینما هم مثل فوتبال علاقه داری؟می گوید : سینما ؟فکر می کنم همه به سینما علاقه دارند به قشر خاصی هم محدود نیست و اصلا در کل دنیا همه به سینما علاقه مندند.

 مهدوی کیا در بخش دیگری از این مصاحبه  در پاسخ به سوالی که شما خوش قیافه هم هستید و حتما پیشنهاد بازی در سینما داشته اید ؟می گوید :در دوره ای یک صحبتهایی شد برای اینکه در سینما بازی کنم ولی من معتقدم هرکسی باید آنکاری که بلد است راانجام دهد . من بلدم فوتبال بازی کنم . یکی هم بلد است فیلم بازی کند .

مهدوی کیا در پاسخ به پرسش دیگری که در آلمان که بودید به سینما می رفتید می گوید :دخترم همیشه مارا برای دیدن فیلمهای انیمیشن می برد . همه فیلمهای جدیدی که برای بچه ها می آمد را درسینما دیده ام و همه شان را هم حفظ هستم!اما همه فیلمهای روز دنبا راهم دیده ام . فیلمهای آلمانی و حتی فیلمهای خودمان را که سی دی می آمد دنبال می کردم .چندین بار هم توی هامبورگ فیلمهای ایرانی را دربعضی از سینماها نمایش دادند و ما هم برای تماشا رفتم .

وی در پایان گفته است :شما وقتی در غربت هستی و مثلا مدام تلویزیون آلمانی نگاه می کنی ، ناخود آگاه وقتی فیلمی به زبان مادری ات می بینی خیلی لذت می بری.
 
گرد آوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع : parsfootball.com