از يارگيری پرسپوليس در اين فصل راضی هستم و ما بر اساس پوشش دادن به نقاط ضعف‌مان بازيكن گرفتيم و يك تيم باشخصيت و باكلاسی داريم...
 
 علی دایی پس از برتری یك بر صفر برابر تراكتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بدی نبود. نیمه اول را خوب شروع نكردیم و فقط دو سه موقعیت گلزنی را بدست آوردیم اما در نیمه دوم بازی را خیلی خوب شروع كردیم در مجموع از نتیجه بازی راضی هستم .   سرمربی پرسپولیس در مورد اردوهای این تیم در آلمان و اردبیل گفت‌: این اردوها كاملا مفید و برنامه‌ریزی شده بود و بازیكنان ما خودشان را در آن پیدا كردند اما باید با فضای لیگ جلو برویم و در هفته‌های آینده بازیكنان خودشان را بهتر نشان می‌دهند. در مجموع برتر و بهتر از تراكتورسازی بودیم.
 دایی در مورد اینكه حضور 3 هافبك دفاعی در خط میانی پرسپولیس و ناهماهنگی آنها گفت:‌ مازیار زارع، محمد نوری و كریم باقری برای اولین بار در كنار هم بازی می‌كنند و برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری دارند اما آنها هیچ تداخلی با یكدیگر در مسابقه نداشتند.
 وی در مورد حضور تیاگو اظهار داشت:‌ از وقتی او به میدان آمد خط میانی پرسپولیس بهتر كار كرد. از خط دفاع تیم نیز بسیار راضی هستم آنها حتی یك موقعیت صددرصد هم به حریف ندادند.
 دایی در مورد عملكرد علیرضا حقیقی در دروازه عنوان كرد:‌ حقیقی به غیر از یك اشتباه عملكرد خوبی داشت. البته آن اشتباه نزدیك بود همه چیز را خراب كند اما در مجموع حقیقی با مدافعان و هافبك‌های دفاعی تیم كاملا هماهنگ بود.
 
   
گرد آوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع :goal.com