بهترین بازیکنان هفته اول لیگ برتر چه کسانی بودند؟ سایت گل در گفت وگو با کارشناسان تیم منتخب هفته اول لیگ را با شیوه 3-4-3 و با نفرات زیر ارنج کرده است...

 

دروازه‌بان:

 حسن هوري(نفت آبادان)

حسن هوري، دروازه‌بان نفت آبادان، بارها با واكنش‌هاي خود دروازه تيمش را نجات داد. اين دروازه‌بان كه عرق خاصي به نفت دارد، در بازي مقابل شاهين‌بوشهر با پشتك واروهاي خود، لحظات جالبي را در ورزشگاه خلق كرد. حسين آشنا دروازه‌بان نفت نيز نمايش خوبي در مسابقه اين هفته مقابل ملوان داشت و يك پنالتي حريف را مهار كرد.

مدافعان:

شيث رضايي (پرسپولیس)

كاپيتان دوم پرسپوليس در بازي مقابل تراكتورسازي، خونسرد، مطمئن و خوش‌استيل بود و بارها مانع از حركات مهاجمان حريف شد.

رسول میرطرقی (نفت آبادان)

این بازیکن سابق تیم های ملوان و المپیک که به نظر می رسید از فهرست نفت خط بخورد، به دلیل کمبود یار در آبادان ماند و در اولین بازی لیگ برای تیمش گلی زد که 3 امتیاز می ارزید. میرطرقی حالا در آبادان محبوب شده است.

مرتضی ابراهیمی (سایپا)

این مدافع شمالی در برابر مهاجمان صبا روز خوبی داشت و از دلایل پیروزی سایپای 10 نفره مقابل حریف بود.

هافبک ها:

بهادر عبدي (راه آهن)

این بازیکن سابق تیم شاهین، در پست هافبک چپ به میدان رفت و خسرو حیدری ستاره سپاهان را مهار کرد.

امید ابراهیمی (سپاهان)

ابراهیمی، بازیکن سابق آلومینیوم هرمزگان که در پست هافبک دفاعی برای سپاهان بازی می کرد، در اولین تجربه لیگ برتری پرتلاش و خستگی ناپذیر بود. بیشتر از این از ابراهیمی نمی نویسیم، چون او باید بیش از اینها خوب بازی کند.س

ميلاد زنيدپور (استیل آذین)

اين بازيكن ملي‌پوش، تك‌گل حساس تيمش در بازي مقابل فولاد را به ثمر رساند و مثل هميشه گره‌گشا بود.

فلیپ دسوزا (استقلال)

این هافبک برزیلی در اولین بازی خود برای استقلال، نمایش خوبی داشت و تعویض او تاثیر بعدی روی بازی استقلال گذاشت. دسوزا با تجربه 2 فصل بازی در لیگ این بار نه در پست هافبک دفاعی که یک خط جلوتر بازی کرد و نمایش دلپذیری داشت.

مهاجمان:

محمدرضا خلعتبري (ذوب آهن)

محمدرضا خلعتبري، همواره يكي از بهترين‌هاي ذوب‌آهن بود. گل دوم او در بازي مقابل پيكان، نشانگر ارزش‌هاي اين بازيكن اهل رامسر است. بازيكني كه سرعت نقطه كامل كننده تاكتيك ذوب‌آهن و منصور ابراهيم‌زاده است.

ميلاد ميداوودي (استقلال)

2 گل از ميلاد ميداوودي در اولين بازي خود براي استقلال، به معناي موفقيت اين بازيكن خوزستاني است. بازيكني كه عاشق عنوان آقاي گلي اين فصل و گارانتي حضور خود در تيم افشين قطبي است.

غلامرضا رضایی (پرسپولیس)

مهاجم تازه وارد پرسپولیس در اولین بازی خود با قرمزها، یک گل سه امتیازی به ثمر رساند. رضایی در طول بازی بارها و بارها مزاحم مدافعان حریف و به خصوص محمد نصرتی بود و هرگز از درگیری پا پس نکشید. بازیکن مورد علاقه علی دایی نگذاشت جای خالی محسن خلیلی به چشم بیاید.
 
 

 

گرد آوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع : goal.com