تازه دو گل هم نزديم
 
  پرسپولیس در اولین بازی فصل به پیروزی رسید تا محمود خوردبین از خوشحال‌ترین نفرات باشد در حالی كه او به دلیل حوادثی كه در ورزشگاه روی داد، روز پركاری داشت و از عهده كارها به خوبی برآمد. خوردبین بعد از بازی به قدری گرفتار جمع و جور كردن تیم در آن اوضاع شبه جنگی بود كه فرصتی برای صحبت درباره بازی نداشت اما این فرصت دیروز دست داد.

* از میدان مین با سه امتیاز خارج شدید؟

تراكتور تیم خوبی بود اما پرسپولیس بهتر بود، ولی بازی در آن شرایط و فضا دشوار و البته خطرناك بود. به عنوان بازی روز اول بسیار خوب بود و راضی بودیم. ضمن آنكه فاصله ما با حریف پیش از یك گل بود . حداقل دو گل صددردصد هم نزدیم، البته همانطور كه گفتم تراكتورسازی هم خوب بود، فوتبال بازی كردند و ضد فوتبال نبود اما تماشاگرانشان بازی را خراب كردند.

* گویا قبل از شروع بازی به كاروان تیم حلمه شد.

متاسفانه همینطور است، همین كه به ورزشگاه رسیدیم و بازیكنان برای اینكه به رختكن بروند اتوبوس را ترك كردند. باران سنگ و بطری بود كه روی سرمان آمد. چند نفر از بچه‌ها صدمه دیدند، به ویژه به من، دایی و آقای كاشانی هم خورد. بچه‌ها واقعا با ترس به طرف رختكن رفتند. چنین اوضاعی هیچ گاه در آزادی سابقه نداشت.

* واكنش مسوولان فدراسیون چه بود؟

با نماینده فدراسیون آقای سلیمانی و نیروی انتظامی جلسه داشتیم. گفتم ما دیگر خانه خودمان امنیت نداریم. همان جا صورتجلسه شد و شنیدیم كه فدراسیون محرومیت‌هایی را در نظر گرفت.

* فكر می‌كنید با محرومیت این وضعیت درست شود؟ (این مصاحبه قبل از اعمال محرومیت برای پرسپولیس انجام شد)

بالاخره نمی‌شود دست روی دست گذاشت. من می‌ترسم كه با ادامه این وضعیت اتفاق ناگواری بدتر از آنچه برای سرباز احمدی رخ داد، حادث شود و كسی جانش را از دست بدهد. البته من نمی‌توانم باور كنم آنچه روی می‌دهد از طرف طرفداران تراكتورسازی باشد. من احساس می‌كنم یكسری افراد خودشان را قاطی هواداران تراكتور سازی كرده‌اند. تازه امروز كه به فوتبال نیامده‌ایم. یك عمر برای بازی‌های مختلف به تبریز می‌رفتیم. همه آنچه ما دیدیم. تماشاگرا پرشور اما مودب و بافرهنگ بود. همیشه دوست داشتیم برای بازی به تبریز برویم. تازه دو سال است اینطور شده است. من امیدوارم طرفداران تراكتورسازی به جای آنكه تحت تاثیر این افراد باشند، حساب آنها را از خود جدا كنند، چون من كه باور نمی‌كنم فوتبالدوستان تبریزی چنین كنند.

* جنجال‌ها بعد از اعتراض تراكتورسازی به داوری بیشتر شد، درباره صحنه‌ای برای رسول خطیبی پیش آمد، چه نظری دارید؟

داور در دو قدمی صحنه بود. اول اینك هیچ خطایی در كار نبود او خودش را پرت كرد. جو ورزشگاه را هم به هم ریخت و باید پاسخگو باشد، ضمن آنكه آن صحنه بیرون هجده قدم اتفاق افتاد.

*  از آن حوادث تلخ بگذریم، با توجه به پیروزی بر تراكتور می‌توانیم روی بردهای متوالی حساب كنیم.

می‌توانم بگویم این پرسپولیس واقعا آماده است كه به پیروزی‌های متوالی برسد و می‌توانیم تا نیم فصل با 12 امتیاز اختلاف در صدر قرار بگیریم.

 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: goal.com