مورینیو در نظر دارد تا برای خرید آمائوری وارد عمل شود
 
 ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی باشگاه رئال مادرید اکنون تمایل خود را برای جذب آمائوری ابراز کرده است.آقای خاص در این تماس قیمت آمائوری را جویا شده است

روزنامه کوریره دلوسپورت در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که  ژوره مورینیو، مربی رئال مادرید با مسئولان باشگاه یوونتوس تماس گرفته تا در مورد شرایط ستاره برزیلی این تیم که در دیدار پنجشنبه شب این تیم مقابل شمراک روورز درمرحله مقدمایت لیگ اروپا خوش درخشید جویا شود.

به رغم ابراز تمایل باشگاه مادریدی، سران باشگاه یوونتوس اعلام کرده اند که حساب ویژه ای برروی ستاره برزیلی شان باز کرده اند .

البته پیشنهادی جنجالی از سوی باشگاه مادریدی برای بازیکنی که یووه در سال 2008، با پرداخت 22 میلیون یورو خریداری کرده بود، ممکن است باعث تغییرنظر مسئولان بینکونری شود

در حال حاضر آمائوری برای حضور در ترکیب اصلی تیمش مبارزه می کند. او در صحبتهایی به توتوسپورت گفت:« من بسیار خوشحالم که در دیدار 5شنبه شب گلزنی کردم و نهایت تلاشم را به کار می گیرم که به اوج آمادگی رسیده و بتوانم گلهای زیادی به ثمر برسانم.بسیار مهم است که در اوج آمادگی بمانم و بتوانم از پاسهایی که دریافت می کنم، بهترین بهره را ببرم.»
 
گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com