سرمربی تيم فوتبال تراکتورسازی تبريز گفت: تيم ما از نبود تماشاگر لطمه می‌بيند براي همين اميدوارم کميته استيناف رای صادره از سوی کميته انضباطی را تعديل کند...
 

 

 فراز کمالوند در رابطه با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و محرومیت دو جلسه‌ای تیم تراکتورسازی گفت: به هیچ عنوان این حرکت تماشاگران را تایید نمی کنم. ما اعتقاد داریم که فوتبال باید در محیطی سالم، بدون هرگونه تنش و حاشیه برگزار شود و به همین دلیل این اتفاقات را نمی پذیرم. قطعا موضع باشگاه تراکتورسازی نیز عدم تایید چنین حرکاتی است.

 وی در ادامه اظهار داشت: در زمین ورزش باید تمام اصول جوانمردی رعایت شود و باید به تمام نفرات احترام گذاشت نه اینکه با چنین حرکاتی جو را خراب کرد.

 سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به محرومیت رسول خطیبی گفت: قطعا از نبود خطیبی و تماشاگران، تیم تراکتورسازی لطمه می خورد اما  امیدوارم با توجه به اینکه مسابقه پرسپولیس - تراکتورسازی اولین بازی لیگ بوده است، کمیته استیناف رای صادره از سوی کمیته انضباطی را تعدیل کند.

کمالوند در رابطه با وضعیت بازیکنانش در آستانه بازی مقابل راه‌آهن تصریح کرد: به احتمال فراوان، همچنان نمی توانیم از علی مولایی و لئوناردو  پیمنتا استفاده کنیم و رسول خطیبی را هم در اختیار نخواهیم داشت اما خوشبختانه مهره جایگزین این بازیکنان را داریم و امیدوارم به مشکل خاصی برخورد نکنیم.

 وی در ادامه افزود: راه‌آهن از تیم‌های خوب و ریشه‌دار است که با مربیگری رسول کربکندی متحول شده است. این تیم در هفته اول توانست سپاهان را متوقف کند و قطعا با روحیه بالایی مقابل تیم ما قرار می گیرد. با این حال امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید و نتیجه آن به سود ما رقم بخورد.

 سرمربی تراکتورسازی در پایان گفت: مطمئن باشید تیم ما هر هفته بهتر از هفته قبل خواهد شد و از لحاظ بدنی بازیکنان در شرایط بهتری قرار می گیرند. همانطور که پیش از این هم گفتم، چهره واقعی تراکتورسازی را می توانید از هفته سوم، چهارم به بعد ببینید.
 

 
گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: football3.ir