من بعيد می‌دانم باقری آن حرف‌ها را زده باشد. استقلال و پرسپوليس چراغ اين فوتبال هستند و همه ما اكثر خاطرات تلخ و شيرين فوتبال را از اين دو تيم داريم و بهتر است در اين بازی دور هم جمع شويم.....
 
علی فتح‌الله‌زاده در مصاحبه اخیر خود اعلام كرده كه اگر بازی دوستانه استقلال و پرسپولیس برگزار شود، احتمال خداحافظی چند استقلالی از فوتبال هم در این دیدار وجود دارد. در این میان گفته می‌شود كه جواد زرینچه و علیرضا منصوریان جزو بازیكنانی هستند كه احتمال دارد در این دیدار از فوتبال خداحافظی كنند.

زرینچه در این خصوص به خبرنگار سایت گل می‌گوید:« من در جریان این موضوع نیستم ولی اگر چنین بحثی در میان است باید از باشگاه استقلال تشكر كنم. البته باید در ابتدا دید كه برگزاری این مسابقه در نهایت قطعی خواهد شد یا خیر و بعد در مورد خداحافظی صحبت كرد. اگر چنین تصمیمی در مورد ما دارند استقبال می‌كنیم و اگر هم چنین چیزی نیست مشكلی وجود نخواهد داشت.»

زرینچه در مورد مصاحبه كریم باقری كه گفته اگر استقلالی‌ها قرار باشد در این بازی خداحافظی كنند او به میدان نخواهد رفت تأكید می‌كند:« من بعید می‌دانم باقری آن حرف‌ها را زده باشد. استقلال و پرسپولیس چراغ این فوتبال هستند و همه ما اكثر خاطرات تلخ و شیرین فوتبال را از این دو تیم داریم و بهتر است در این بازی دور هم جمع شویم.»

 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  goal.com