دودستگی در بين هواداران نفت تهران در جريان ديدار برابر استيل‌آذين وجود داشت.....
 
دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و استیل‌آذین از ساعت 15 در ورزشگاه دستگردی تهران آغاز شد.
قضاوت این بازی كه برعهده هدایت ممبینی بود و حدود 300 تماشاگر در ورزشگاه از نزدیك مصاف دو تیم را تماشا می‌كردند با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.

* با توجه به اینكه بحث رفتن تیم نفت به اراك در این روزها بسیار داغ است، این موضوع روی حمایت هواداران نفت تهران هم تاثیر گذاشته بود به گونه‌ای كه تفرقه‌ای بین تماشاگران این تیم به‌ وجود آمده بود و تعدادی از آنها با در دست داشتن دست نوشته‌هایی خود را اعضای "كانون هوادران نفت استان مركزی " معرفی كردند. تعداد این تماشاگران بیشتر از دسته دوم بود. در مقابل هم تعدادی از هواداران نفتی هم با نوشتن بنر "ما برای آنكه نفت تهران لیگ برتری شود رنج دوران دیده‌ایم، خون‌ دل‌ها خورده‌ایم " و "تیم نفت تهران تماشاگر اراكی نمی‌خواهد " نفت را متعلق به تهران دانستند.

* علی پروین، محمدرضا مهدوی، احمد ابراهیمی، مهدی مهدوی‌كیا و سیاوش اكبرپور از روی سكوها و جایگاه ویژه این مسابقه را تماشا می‌كنند.

* حسین كعبی كه در دقیقه 75 وارد میدان شده بود، زیاد دوام نیاورد و با یك تكل خطرناك در دقیقه 85 با كارت قرمز مستقیم داور روبرو و از زمین بازی اخراج شد.

* پیش از آغاز بازی علی كریمی از استیل‌آذین به سمت نیمكت نفت تهران رفت و با كادر فنی این تیم صحبت كرد. در مقابل هم حسین آشنا به سمت نیمكت تیم حریف رفت و با استیلی‌ها خوش‌وبش كرد.

* هواداران نفتی بین دو نیمه در سوگ امام حسین (ع) و یارانش به عزاداری پرداختند و در آغاز نیمه دوم با هم متحد شدند و تیم مورد علاقه خود را تشویق كردند.

* در دقیقه 75 هنگامی كه حسین كعبی برای تعویض و ورود به تركیب استیل‌آذین در كنار زمین حضور داشت به سمت حسین فركی، سرمربی تیم فوتبال نفت تهران رفت و از وی رخصت گرفت.

* در پایان بازی هواداران استیل‌آذین به شدت به گل دوم نفت تهران معترض بودند و هنگامی كه داوران قصد رفتن به سمت رختكن را داشتند با سردادن شعارهایی اعتراض خود را اعلام كردند. در همین راستا كادر فنی استیل‌آذین هم اعتراض‌هایی را انجام داد.

* علی كریمی كه از نتایج استیل‌آذین به شدت ناراحت بود هنگام رفتن به سمت رختكن با صدای بلند گفت: "ما پس كی می‌خواهیم ببریم؟ "
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  farsnews.com