سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتقاد از داوری دیدار روز گذشته سپاهان و فولاد گفت: نمی دانم بین نیمه چه اتفاقاتی رخ داد که روند داوری تغییر کرد.....
 
 

مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در باره دیدار جنجالی تیمش برابر سپاهان اصفهان که به شکست 3 بر 2 فولاد در آخرین دقایق انجامید به خبرنگار ورزشی برنا گفت: بنده نمی دانم درباره اتفاقات این بازی چه بگویم.شما یادتان هست که در بازی ما مقابل استقلال وقتی داور آن پنالتی درست را به نفع ما گرفت و در مقابل یک پنالتی نادرست برای استقلال گرفت چه هجمه ای علیه ما به راه افتاد و چه فضاسازی هایی شد اما حالا انگار که اتفاقی در اصفهان نیفتاده است.

وی افزود: می رویم اصفهان تا فوتبال مان را بازی کنیم اما نمی دانم چه می شود که ناگهان در نیمه دوم بازی روند داوری تغییر می کند.
بین نیمه اکیپی از سپاهان می ریزند سر داور و در نیمه دوم قضاوت یکطرفه می شود.

جلالی اضافه می کند: در صحنه گل دوم سپاهان روی دفاع ما خطا شد اما داور بازی را ادامه داد و گل سوم آنها هم در شرایطی به ثمر رسید که وقت قانونی بازی به پایان رسیده بود.

سرمربی فولاد به بازی تیمش مقابل استیل آذین فلاش بک می زند و می گوید: در ان بازی همه دیدند که داور چگونه سر ما را برید اما با آن داور چکار کردند ؛ همان فرد امروز به راحتی قضاوت می کند.

جلالی در پاسخ به این پرسش که؛ آیا معتقد است اینگونه قضاوت ها عمدی است، گفت: رفته ام در یک گوشه از این مملکت تا بی سروصدا کار کنم اما اینجا هم نمی گذارند آرام باشم ؛ واقعا نمی دانم در فوتبال مان چه می گذرد اما بالاخره سالهاست که در این فضا زندگی کرده ام و خیلی چیزها را از دل این فوتبال می دانم، خیلی از مسایل را دیده و شنیده ام  لذا هضم این اتفاقات برایم دشوار است؛ برای همین هم بود که در پایان مسابقه دیروز گفتم دلم خون شده است.

جلالی در پاسخ به این ادعای سرمربی سپاهان که؛ فولاد فقط 3موقعیت گلزنی داشت گفت: ما حداقل در همان زمانی که 2 بر 1 جلو بودیم 2 موقعیت صد در صد گلزنی را از دست دادیم.

 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  bornanews.com