مسابقات جام جهانی هاكی 2011 از 19 بهمن ماه امسال با حضور 10 تيم در كشور لهستان آغاز می شود و تيم ملی ايران در نخستين دوره حضورش در مرحله مقدماتی اين پيكارها با تيم های آمريكا، انگليس، روسيه، اتريش و جمهوری چك هم گروه است....
 
طبق برنامه ریزی انجام شده در مسابقات جهانی هاكی 2011 روز 22 بهمن ماه امسال كه مصادف با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است هاكی بازان كشورمان مقابل تیم ملی آمریكا مسابقه می دهند.

به گزارش منبع آگاه در فدراسیون هاكی؛ مسابقات جام جهانی هاكی 2011 از 19 بهمن ماه امسال با حضور 10 تیم در كشور لهستان آغاز می شود و تیم ملی ایران در نخستین دوره حضورش در مرحله مقدماتی این پیكارها با تیم های آمریكا، انگلیس، روسیه، اتریش و جمهوری چك هم گروه است.

براساس این گزارش تیم ملی هاكی ایران 19 بهمن ماه نخستین بازی خود را مقابل ملی پوشان اتریش، 20 بهمن ماه 2 بازی با تیم های جمهوری چك و روسیه انجام می دهد همچنین 21 بهمن ماه به مصاف با تیم انگلستان می رود و 22 بهمن ماه باید مقابل تیم ملی آمریكا در لهستان صف آرایی كند.

امیدواریم نتیجه این دیدار در تاریخ هاكی ایران درخشان ثبت شود.

گفتنی است: تیم ملی هاكی ایران اواسط آذرماه امسال در مسابقات بین المللی روسیه توانست در فینال مقابل تیم اتریش قهرمان قاره سبز را در ناباوری شكست دهد و این پیروزی نقطه عطفی در قدرت جهانی هاكی بازان كشورمان است
  
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  atynews.com