هاجسون مطمئن است که تورس به اوج برخواهد گشت.....
 
روی هاجسون، مربی لیورپول بر این باور است که فرناندو تورس، مهاجم تیمش به زودی به همان آمادگی خواهد رسید که او را یکی از بهترین گل‌زنان دنیا ساخته بود.

تورس حتی در فصل پیش که درگیر مصدومیت بود هم 22 گل زد و بهترین گل‌زن تیمش شد. این بازیکن 26 ساله اخیرا قدرت گل‌زنی خود را از دست داده و در این فصل لیگ برتر تنها پنج گل زده است.

هاجسون البته این که این مهاجم دچار مشکل است را رد می‌کند و می‌گوید تنها زمان لازم است تا تورس دوباره تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین تهدیدکننده‌های دروازه‌های حریفان در لیگ برتر شود: «مساله در کل فصل این است که ما در مقابل دروازه خوش‌اقبال نبوده‌ایم. فکر نمی‌کنم اتکا به آمار گل‌زنی ما منصفانه باشد، چون ما موقعیت‌های بسیاری خلق کرده‌ایم.

ما فرصت‌های خود را داشته‌ایم و خطر ساخته‌ایم، اما آن قدر که باید آنها را گل می‌کردیم نکردیم. این چیزی است که داریم روی آن کار می‌کنیم.

بازیکنان به خوبی از آن آگاهند چون ما گل‌زنان خوبی در تیم داریم و یکی از بهترین مهاجمان دنیا را داریم که فرناندو تورس است.

او نیازی ندارد هر گاه موقعیتی را از دست می‌دهد به او یادآوری کنیم و شرط می‌بندم او تک‌تک فرصت‌هایی که در سه یا چهار ماه گذشته از دست داده را به خاطر دارد، چون این خاطرات با مردم می‌ماند.

مهم این است که بازیکنان شما در موقعیت صحیح قرار بگیرند و اگر فرناندو همچنان در موقعیت‌هایی قرار بگیرد که بتواند گل بزند، گل خواهد زد.»

 
 
  
  
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  goal.com