وقتی در فضای فوتبال يك اتفاق به صورت مكرر رخ می دهد،ديگر اسمش اتفاق نمی‌شود. الان هر تيمی كه می بازد،سرمربی‌اش به داوری اعتراض می كند.اين مساله بايد ريشه‌يابی شود....

تیم فولاد خوزستان روز جمعه در یك بازی جنجالی در هفته بیستم لیگ برتر در برابر سپاهان شكست خورد. بعد از این دیدار تورج حق وردی،داور بازی گفته بود كه مجید جلالی همیشه مظلوم نمایی می‌كند اما جلالی در واكنش به حرف های حق وردی گفت كه ممكن است مظلوم نمایی كند ولی وقیح نیست.

بعد از باخت در برابر راه آهن،با روحیه خوبی به تعطیلات نرفتید.

درست است ولی واقعا شكست در برابر سپاهان حق ما نبود.بازیكنان كه در تعطیلات هستند و من از آنها خبر ندارم ولی من خودم واقعا ناراحت هستم.داور هم حق ما را تضییع كرد و هم پشت سر ما حرف زد و این واقعا زشت‌ترین مدل رفتار كردن است.
مگر داور پشت سر شما چه گفته بود؟
گفته بود كه جلالی مظلوم نمایی می‌كند.اگر ما مظلوم نمایی می‌كنیم دلیلش این است كه مظلوم واقع می شویم.این آقا زحمات یك سال ما را به هدر داده است بعد هم می‌رود در رختكن با سپاهانی‌ها می‌خندد. من ممكن است مظلوم نما باشم ولی وقیح نیستم.
در این بازی شما به كدام صحنه ها اعتراض داشتید؟
در زمان به ثمر رسیدن گل دوم سپاهان،بازیكن آنها روی دفاع ما خطا كرد.داور خطا را ندید و همان توپ وارد گل ما شد.به نظر من این بازی اصلا 5 دقیقه وقت اضافه نداشت.تازه گل سوم فولاد در دقیقه 5 دقیقه و 35 ثانیه به ثمر رسید.سپاهانی ها بیشتر از هر كسی می‌دانند كه وقت اضافه زیادی یعنی چه.آنها خودشان در لیگ هفتم به خاطر وقت اضافه قهرمانی را به پرسپولیس دادند.
گفتید كه حق وردی با سپاهانی می خندید.شما خودتان این صحنه را دیدید؟
والا من خودم ندیدم ولی سرپرست تیم ما به من گفت كه وقتی سرزده به اتاق داوران رفته،دیده كه داور با مسوولان سپاهان با صدای بلند می‌خندد.
بعضی ها معتقدند كه جهت داوری‌ها به نفع تیم‌های اصفهانی است.با وجود این اتفاقات شما این مساله را تایید می كنید؟
وقتی در فضای فوتبال یك اتفاق به صورت مكرر رخ می دهد،دیگر اسمش اتفاق نمی‌شود.الان هر تیمی كه می بازد،سرمربی‌اش به داوری اعتراض می‌كند.این مساله باید ریشه یابی شود.یعنی واقعا هیچ داور منصفی وجود ندارد؟من قبول دارم كه شاید بعضی‌ها برای توجیه این حرف ها را بزنند ولی همه این اعتراض ها توجیه نیست.
شما برای نیم فصل چه برنامه‌ای دارید؟
ما 5 روز به بازیكنان‌مان استراحت دادیم و بعد از آن در اهواز تمرینات خود را پیگیری می كنیم.ما در مدت تعطیلات فقط در اهواز هستیم.
قصد ندارید بازیكنی جذب كنید؟
نه فكر نمی كنم.





 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  ilna.ir