من علی دایی که 9 ساعت برای فوتبال این مملکت در اتاق عمل بودم و 300 بخیه خورده ام نباید درباره فوتبال صحبت کنم اما امثال شریفی که در این فوتبال هیچ کاره بوده اند حق دارند....
 
علی دایی  سرمربی تیم پرسپولیس بعد از مدتها دوباره درباره حکم ممنوع المصاحبه شدنش صحبت کرد. دایی که میهمان تلفنی مناظره شریفی و دکتر صدر در شبکه 4 بود، نسبت به صحبت های مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی در تلویزیون در خصوص محرومیتش واکنش نشان داده و گفت: من را به خاطر اینکه گفتم داوری ها به دلیل مشکل فدراسیون با من به ضرر تیم ما بوده است، محروم می کنند اما وقتی فدراسیون فوتبال بیانیه داده و به دروغ می گوید که علی دایی به خاطر نگرفتن پول در اردوی عمان که هرگز برگزار نشد ، حاضر نشده و من را پولکی جلوه می دهند ایشان نمی تواند برخورد کند؟  

دایی افزود : در کمیته استیناف می آیند بر علیه من رای می دهند که من با فدراسیون توافق نداشته ام که حقی داشته باشم ، اما نایب رئیس فدراسیون آقای تاج یک هفته بعد در برنامه نود صراحتاً اعلام می کند که ما برای سال دوم هم با علی دایی توافق کرده ایم. وقتی نایب رئیس فدراسیون حکم کمیته استیناف را نقض می کند تهدید می کنند اگر در دادسرای انقلاب شکایت کنم از حضور در فوتبال محروم می شوم ، من باید فریادم را به کجا ببرم؟

به جز مصاحبه چه کاری از دست من بر می آید؟ من علی دایی که 9 ساعت برای فوتبال این مملکت در اتاق عمل بودم و 300  بخیه خورده ام نباید درباره فوتبال صحبت کنم اما امثال شریفی که در این فوتبال هیچ کاره بوده اند حق دارند؟

سرمربی پرسپولیس در خصوص محرومیتش گفت: شما بروید ببینید مربی های دیگر در مصاحبه های خود چه حرف هایی می زنند که صد درجه از حرف های من بدتر است. وقتی تماشاگران تبریزی انواع و اقسام رفتارهایی را انجام داده و حرف هایی می زنند که حتی 10 درصد آنها هم به دلایل امنیتی اجازه پخش از تلویزیون پیدا نمی کند آب از آب تکان نمیخورد و آقای شریفی می آید و می گوید که "بی شرف" فحش نیست ، اما من را به دلیل یک جمله به داور یک ماه محروم می کنند. شاید شکل حرف من طور دیگری بوده اما دروغ که نبوده است. تمام حرف های من واقعیت بوده و یک کلمه از آن را نمی توانند انکار کنند. سی دی اتفاقات تبریز را هم که کوچکترین عکس العملی به آن نشان ندادند تهیه کرده و به فدراسیون ارسال کردیم اما هیچ گونه انتظاری برای رسیدگی نداریم .

 
  
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  goal.com